Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6 minutes ago, bshagen said:

For å si det sånn, hvis dommeren hadde dømt straffe, hadde VAR gjort den om igjen? Me thinks not. Så hva er poenget med å sjekke den da? Det er jo egentlig straffe mener jeg, den er jo rimelig klar 

Poenget nå er å endre clear and obvious mistake, så det hadde nok ikke blitt gjort noe uansett siden det ikke kunne si noe clear and obvious. VAR reduserer feil, det skal ikke eliminere feil. 

Lenke til kommentar
kim_InnleggNO skrev (5 minutter siden):

Poenget nå er å endre clear and obvious mistake, så det hadde nok ikke blitt gjort noe uansett siden det ikke kunne si noe clear and obvious. VAR reduserer feil, det skal ikke eliminere feil. 

Meh.. Jeg er klar over det, men da kan de jo like gjerne bare droppe det. VAR har jo ikke fungert som det skal uansett, det skaper jo flere diskusjoner rundt situasjoner enn tidligere. Er offside på noen millimeter 10 trekk før scoring "clear and obvious"?

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

 

13 minutes ago, bshagen said:

Meh.. Jeg er klar over det, men da kan de jo like gjerne bare droppe det. VAR har jo ikke fungert som det skal uansett, det skaper jo flere diskusjoner rundt situasjoner enn tidligere 

Droppe det fordi VAR ikke blander seg inn i alt og bruker flere minutter av kampen på at alt skal være 100‰?

Jeg er helt på linje med nivået nå, kampen spilles med minimale stopp samtidig som grove feil av hoveddommer blir rettet. Her kunne det etter min mening vært både straffe og ikke straffe uten at det hadde blitt sett på som en grov feil. 

Endret av kim_InnleggNO
Lenke til kommentar

KAN UNITED SENTRE EN BALL FORAN MEDSPILLER I ANGREP?! For en jævla gangsskyld? Fred? Dette lærte du som junior! Ærlig talt, pasningsspillet til United er så ræva at jeg har ikke ord. Vi trente på dette når jeg spilte som junior på Skrim IL - som 17-18 åring. Forbanna at jeg må sitte å irritere meg over at voksne proffspillere ikke kan gi en fremovervent pasning atpåtil i en overgang. Helt jævlig å se på dette fotball-laget 

BAAAH ?

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...