Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var av en eller annen grunn sikker på at kampen skulle spilles klokka 17:00 frem til nå. Digg med mindre ventetid. Selv om Carrick og Scholes sammen på midten ikke var det jeg hadde håpet på. SAF har vel sikkert noen tanker bak det.

Skrevet

Nå nærmer det seg kamp med stormskritt og følelsen på at vi skal gruse Liverpool har klart å overmanne meg når jeg sitter her og ser MUTV og youtubevideoer. Liverpool er en klubb vi skal banke ned i støvlene. Antonio Valencia kommer til å latterliggjøre Insua, Berbatov leker seg forbi de såkalte midtstopperene deres. Vi er Manchester United, verdens største klubb. Vi har hatt de største profilene.

George Best:

Ryan Giggs:

Se filmen hos Youtube

Eric Cantona:

Se filmen hos Youtube

David Beckham:

Se filmen hos Youtube

Cristiano Ronaldo:

Se filmen hos Youtube

og sist men ikke minst, Wayne Rooney:

Se filmen hos Youtube

Kom igjen! Vi skal ikke tape for Liverpool i dag. Vi skal fortsette å sanke titler foran nesa på de forbanna scouserne. "Au Revoir, come back when you've won 18"; Here we are, 18 times and that's a fact!

Se filmen hos Youtube

Skrevet (endret)

Torres havner inni shortsen til Rio og Vida. Haha, sjekk Cantona-maskene, digger det!

EDIT: Hver gang jeg hører Rafa blir jeg overrasket over hvor dum han er.

Endret av Wisbatov
Skrevet

Tull og tøys, Insua starter for Liverpool og Reina står i mål. Reina er kaos i feltet og Insua kan aldri stoppe Valencia, alt det står på er om Berbatov/Rooney kan heade inn baller slik som Andy Cole en gang i tiden gjorde.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Kødder du med meg? PL har gått på C+ i siden tidenes morgen. Hvorfor viasat idag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...