Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Giggs var ikke all verden i 1 omgang! Men, jeg trekker tilbake det der. Ryan Giggs er evighetens mann! For en spiller, ingen over ! Ryan giggs er og blir en helt!

 

C_71_article_1130708_image_list_image_list_item_0_image.jpg

 

"I owe you one."

Bitter?

Glad for at dere fekk 7 minutter istedenfor 4?

 

 

Åååå herregud for en syting. Kan du ikke stikke i en annen tråd og sutre?Bytte + mål. Når dommeren i tillegg ikke skal blåse når det ene laget er i angrep blir det slik. Jeg skjønner at City er irriterte, men det kan forsvares.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle les dette:

 

Fletcher er PL beste sentrale midtbanespiller og han har vært det i hele år. Gerrard, Lampard og co lever på navna i forhold. Fletch har vært bedre. KONGEN!

 

Giggs, fyfaen. Gidder ikke si noe engang. Største spilleren i fotball ever. Pele og Maradonna kan henge seg, de når ikke Giggsy til anklene. Forstatt en av de beste i gamet and moving on.

Lenke til kommentar

 

"I owe you one."

Bitter?

Glad for at dere fekk 7 minutter istedenfor 4?

 

Du er som en liten hårløs rotte, samtidig som jeg føler avsky kan jeg ikke la være å synes synd på deg. I dag er jeg glad i alle United - supportere, selv Game.

Jeg er en hårløs rotte? Du synes synd på meg? Javel.

 

 

Jeg sier ikke at dere ikke fant fortjent når du ser hele kampen under ett. Men måten det avgjørende målet kommer på er ikke fair. Greit at det legges til litt for byttet (som bare var for å vinne tid) og for målet til City, men syns det ble litt for mye. Tenk dere om det var motsatt.

 

I'm out.

 

Et bytte er nesten alltid likt 30 sekunders overtid. Når Bellamy og City gutta feirer i over et minutt så er det ikke spesielt merkverdig at han legger på et og et halvt? Det ble lagt til MINST 4 minutter.

Lenke til kommentar

Altså, mulig jeg har misforstått dette med overtid, og figurerer helt med subjektive tall nå, men funker det ikke cirka slik:

 

90:00 4min tillegg.

90:30 Bellamy scorer, tiden forskyves.

91:30 Avspark, kampen skal nå blåses av på 95:00.

92:30 To (tre?) bytter, her går det typ 20sek hver, så 95:40.

95:30 Her scorer Owen, tiden forskyves.

96:30 Avspark, 10sek igjen.

96:40 Kampen blåses av.

Lenke til kommentar

Har ikke vært i stand til å kommentere her før nå. Skjelver og har tårer i øynene. Dette er det største fotballøyeblikket jeg har opplevd siden jeg satt 9 år gammel å så Champions League-finalen mot Bayern Munchen.

 

Sir Game, jeg kan ikke få understreket nok hvor enig jeg er med deg :) FLetcher er PL's beste midtbanespiller, og per dags dato kanskje verdens beste.

 

Når det gjelder Giggs; han er helt oppe blant de største gjennom tidene. Uten tvil.

 

The Manchester United-adventure continues!

Lenke til kommentar
Altså, mulig jeg har misforstått dette med overtid, og figurerer helt med subjektive tall nå, men funker det ikke cirka slik:

 

90:00 4min tillegg.

90:30 Bellamy scorer, tiden forskyves.

91:30 Avspark, kampen skal nå blåses av på 95:00.

92:30 To (tre?) bytter, her går det typ 20sek hver, så 95:40.

95:30 Her scorer Owen, tiden forskyves.

96:30 Avspark, 10sek igjen.

96:40 Kampen blåses av.

Var vel bare Carrick som ble byttet inn? Men til gjengjeld tok det jo ca. 45 sekunder før Anderson ruslet ut, og til Carrick var ved sekstenmeteren. Uansett, så er det minimum med tilleggstid, altså dommeren kan legge til så mange han vil. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...