Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kan vel ikke anke på to gule kort... Var det ikke noe slikt som var konklusjonen?

 

Tror nok FA har innsett at utvisningen til Rooney var feilaktig, men at de tøffer seg litt og skal "vise litt muskler" ved å advare Rooney for hendelsen med cornerflagget.

 

Merkelig spør du meg. Burde vært en ikke-sak.

Lenke til kommentar
Tror nok FA har innsett at utvisningen til Rooney var feilaktig, men at de tøffer seg litt og skal "vise litt muskler" ved å advare Rooney for hendelsen med cornerflagget.

 

Hvor har du det fra? Har FA fått ut og sagt de advarer han for det med flagget?

 

PS: Jeg mener uansett det er helt feil å gi noen straff for det med flagget, men holdningen hans da han kaster ballen tilbake lyser jo gult kort.

Endret av indahla
Lenke til kommentar
Tror nok FA har innsett at utvisningen til Rooney var feilaktig, men at de tøffer seg litt og skal "vise litt muskler" ved å advare Rooney for hendelsen med cornerflagget.

 

Hvor har du det fra? Har FA fått ut og sagt de advarer han for det med flagget?

 

 

Nå har eg kun "fakkts" fra avisene rundt om nå da.

 

Men det er vel så vidt eg husker sagt at de advarer Rooney mtp han oppførsel etter at han fikk rødt kort.

 

Edit: ser her: http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5091029,00.html

"In relation to the incident when he punched the corner flag, the referee did not see that and we have written to Wayne Rooney reminding him of his responsibilities."

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
PS: Jeg mener uansett det er helt feil å gi noen straff for det med flagget, men holdningen hans da han kaster ballen tilbake lyser jo gult kort.

Det sliter jeg med å forstå. Nå har jeg bare sett situasjonen en gang men han hiver jo bare ballen til en medspiller. At han hiver den hardt er jo fordi frisparket skulle bli tatt lenger tilbake på banen og fordi vi jaget et mål.

Lenke til kommentar
Man argumantere med at han kastet ballen tilbake da.

 

Ja, jeg har fått med meg det. Så det kan jo ikke være det han gir gult for. Jeg har selvfølgelig et farget syn på dette, men mener holdningen hans klart ber om et gult kort..

 

For meg er det egentlig det samme om han får / har fått karanatene eller ikke, men episoden isolert sett bør gi gult.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...