Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Takk for kampen idag. Syns Raste har hatt vel mange idiotiske innlegg etter kampen. Det er (faen) ikke ufortjent når resultatet er 1-4.

Jeg har sagt at det kunne gått begge veier. Mer gidder jeg ikke å skrive nå siden jeg har skrevet det før. Bry deg heller om deg selv enn andre.

Skrevet (endret)
Ja, for han er jo veldig objektiv.

Men du kan vel ikke nekte for at vi hadde mesteparten av spillet helt til Vidic ble utvist?

Endret av D'Amico
Skrevet (endret)
Ja, for han er jo veldig objektiv.

Han sa jo at Derby slo oss fortjent :)

Vi hadde vel mesteparten av spillet, men skapte ikke så veldig mye. Vi hadde noen sjangser og tendenser i hele kampen og jeg synest egentlig ikke vi gjør en dårlig kamp.

Det var bare det at Liverpool scåra på alt.

Men men, synes Fergie sier mye fornuftig. Han fokuserer på neste kamp og at vi skal vinne den. Å svare på tap er noe vi er gode til.

Endret av Limberbatov
Skrevet (endret)
Overrasket over at han ikke klager på dommeren.

Må si at jeg synest Liverpool er mye mere opptatt av det i en del kamper. Vi fikk da ikke noen temmelig klare situasjoner mot oss. Utvisningen var grei. Begge straffene var greie.

Endret av Limberbatov
Skrevet

"- Dette er et tøft tap fordi jeg mener at vi var det beste laget og resultatet reflekter ikke det, sier skotten ifølge BBC."

Som eg sku sagt det selv.

......Vent nå litt...

Skrevet

Han sier også at det viktige nå er neste kamp. Og det er riktig.

Må si at jeg er ikke sint eller sur. Jeg er bare trist. Vi har ikke tapt med mer enn 1 mål i noen av kampene våre denne sesongen. Dette var bare trist.

Som om man bare skal si kondolerer.

Skrevet (endret)

Gruer meg bare til å møte folk til uka.. Men sånn er det vel for liverpool supportere, de må ta vare på enkelt kamper, og skryte av det et par måneder, mens laget gjør det elendig mot resten av ligaen.

Endret av *@lex*
Skrevet
Gruer meg bare til å møte folk til uka.. Men sånn er det vel for liverpool supportere, de må ta vare på enkelt kamper, og skryte av det et par måneder, mens laget gjør det elendig mot resten av ligaen.

Selvfølgelig skryter vi av å ha slått chelsea og man utd home and away. Samt slå Real Madrid 5-1 sammenlagt. Vi er også med i toppen vis dere roter det til. Dere har også spilt elendig mot resten av ligaen.

Skrevet (endret)

Selvfølgelig skryter vi av å ha slått chelsea og man utd home and away. Samt slå Real Madrid 5-1 sammenlagt. Vi er også med i toppen vis dere roter det til. Dere har også spilt elendig mot resten av ligaen.

Home and away er fantastisk serie, ikke sant? Synd det som har skjedd med Amanda og Peter atm da, men Amanda er MILF :D

:p

Endret av Raste
Skrevet

Har vi spilt elendig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...