Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette er helt for jævlig. Vi eier Liverpool, men de er totalt dødelige på kontringer.

Agreed. Liverpool har ingenting å komme med nesten, Liverpool blir eid som faen. Møkkalag!

Skrevet (endret)

Hadde dere "eid" oss, hadde ikke vi ledet 2-1. Og heller hadde vi ikke hatt ballen like mye som vi har.

første 30 min av Liverpool - Real var ei-ing. Dette er ikke ei-ing.

Raste, gå å legg deg en annen plass og vær bitter :)

Endret av Dalglish
Skrevet

Dette tviler jeg på vi snur. Liverpool kommer til å spille en 9-0-1-formasjon etter pause, og ingen av våre offensive spillere har tydeligvis dagen i dag.

Skrevet (endret)

En tabbe og to straffer er alt som skiller lagene.

Forøvrig gøy å se liverpools straffesituasjon i slowmo forfra. Gerrard har jo nesten falt helt ned før Evra er nær han. Men, klar straffe.

Dette blir spennende.

Endret av genser
Skrevet

Dette er faen ikke E-ing, vi har vært best, men det er lite avslutninger i farlig posisjon. Idiotisk av Vidic å klare å tabbe seg på såpass klønete vis på første målet, men det skal han få lov til, lenge siden sist :)

Skrevet

Likte ansiktsutttrykket til SAF. Nå er det klart for hårføneren :)

Morsom kamp. Bølger fram og tilbake selv om vi har et overtak spillemessig. To soleklare straffer så ingenting å klage på hos dommeren. Fint å se at Tevez griper sjansen og at Rio er tilbake i god gammel form. Det som ikke er så fint å se er Vidic og Evra. Førstnevnte gjorde en gedigen tabbe på 1-1-målet, mens jeg ante ikke at akselerasjonen til Pat var så dårlig.

Nå er det bare å satse offensivt, kanskje legge om til 4-3-3 ved å flytte Ronaldo opp som spiss, så skal dette gå veien. Kan Liverpool score 2 mål på en omgang på bortebane, kan vi det på hjemmebane :)

We'll never die!

Skrevet

Eing? Haha, idioter. Torres har eid Vidic heter det. Ellers har det vært en jevn kamp, der United kanskje har hatt et ørlite overtak og litt mer spill, men at Liverpool blir eid er bare bullshit. Sånn, nå holder jeg meg fra å skrive noe mer her på en god stund.

Skrevet

Fy faen for noen tabber. Og de kommer av VIDIC og Evra. Skuffende spill av begge to.

Kampen startet overbevisende, vi spilte mye bedre enn de. Etter hvert tar faktisk Liverpool tak og styrer spillet. De får roet tempoet, og vi må jage ballen. Idiotisk. Sinnssykt deilig å få det straffe-målet, men etter det er det bare dårlig. Vi kunne godt fått 2-0 om Tevez hadde vært raskere frempå returen etter Ronaldos frisppark, men han var nok en smule treg.

Skuffende både av Vidic og Evra som sagt. Skremmende at to av våre beste spillere i forsvar denne sesongen begår disse feilene, særlig når så mye er på spill.

Håper vi hever oss kraftig, for alt på banen blir bar nesten. Vi spiller fint i enkelte faser, men det stopper opp i den siste fasen. Har Ronaldo kommet seg rundt Aurelio noen ganger? Jeg tror faktisk ikke det.

Hårføneren bør stilles på max, ellers vil dette se stygt ut etter 90 minutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...