Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Omkamp hadde vært katastrofe. Se på terminlisten. Er jo ikke mulig å få satt inn en ekstra kamp der!

Hvis vi går til finalen i CL og FA-cupen har vi i snitt en kamp hver 4. dag resten av sesongen (til 30. mai). Det er jo sykt.

Skrevet
Omkamp hadde vært katastrofe. Se på terminlisten. Er jo ikke mulig å få satt inn en ekstra kamp der!

Hvis vi går til finalen i CL og FA-cupen har vi i snitt en kamp hver 4. dag resten av sesongen (til 30. mai). Det er jo sykt.

Gøy for oss, men er så klart slitsomt for spillerne.

Skrevet

Det er i det minste klart at vi med eit så tett kampprogram gjer ein ganske så fantastisk sesong om vi skulle finne på å vinne ligaen og eit eller to trofe til. Det seier mykje om den fantastiske bredda vi har i troppen.

Skrevet

Jaja, det er verre dommere enn Mike Dean. Selvfølgelig er Inter og Liverpool kampene viktigere, men jeg liker ikke å se på det sånn. Neste kampen er viktig for meg, og der skal vi avansere til semi finalen og enda en kamp på Wembley. :)

Skrevet (endret)

archanios: Spesielt etter alle de skadene vi hadde rundt nyttår. Er helt utrolig at ett lag vinner kamp etter kamp med 11-12 spillere ute.

Endret av Latias
Skrevet

Jess, gleder meg til kampen, glad vi fortsatt har FA Cupen å tenke på for å si det sånn. Altfor lenge siden sist.

Da stakk jeg ut. :)

Skrevet

Sitter å ser Newcastle-kampen no, ettersom eg ikkje fekk sett første omgang på onsdag. Korleis i svarte, klarte Vidic å bomme på den eine corneren. Header jo nesten rett opp..

Skrevet

Eg også... Har veldig lyst å få sett Anderson i aksjon igjen. Synest han gjorde det veldig bra når han kom inn mot Tottenham. Var skikkelig livlig og satte fart i midtbaneleddet vårt.

Skrevet

Anbefaler folk å abbonere på Studs Up nyhetsbrevet, synd det ikkje kommer ut oftere.. :)

I'm on Setanta Sports og Special1 TV er noe av det beste på youtube faktisk, brilliant! :!:

Skrevet (endret)

What do you do Ronnie?

-I do the stepover

Do you track back?

-No tracking back

No track back, what else do you do?

-I wax my chest

Hahaha :!:

Rooney som buktaler på Britain's Got Talent.

Endret av Ed Hunter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...