The Hoff Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Ellers digger jeg at Foster endelig har fått seg noen kamper på rad uten skade. Virker veldig trolig at PIG forsvinner til sommeren. Drømmescenario er at kampforholdet mellom VDS og Foster blir ca. 50-50 neste sesong!
Windows8 Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Rio tilbake? Var han ikke tilbake for to uker siden elns? Han var litt "sjuk" under England kampen serru.
Latias Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Troppen (Preliminært): Van der Sar, Foster, Kuszczak, Brown, Neville, Rafael, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, O'Shea, Fabio, Eckersley, Ronaldo, Park, Fletcher, Carrick, Scholes, Gibson, Giggs, Tosic, Nani, Berbatov, Tevez, Welbeck Foster Rafael - Brown - Ferdinand - O'Shea Park - Fletcher - Giggs - Tosic Tevez - Welbeck
Windows8 Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Vil heller ha Evans som midstopper enn Brown, men på en annen side så er det digg med Rafael på banen. Enda diggere er at det er 3 kamper på 1 uke nå.
Maynard James Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Har dere Portsmouth i PL imorgen? Eller er det FA -cup?
Maynard James Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 (endret) VG Nett LIVE! - 14/02 Premier League Portsmouth - Manchester City 0 - 0 Stusset over den, live.vg.no sier at den er i morgen Edit : Lol, først nå så jeg det var city.. Endret 13. februar 2009 av Dalglish
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Hahaha, Jotun eier seg selv som vanlig
Latias Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Hahaha, Jotun eier seg selv som vanlig Jotun?
CCola Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Ellers digger jeg at Foster endelig har fått seg noen kamper på rad uten skade. Virker veldig trolig at PIG forsvinner til sommeren. Drømmescenario er at kampforholdet mellom VDS og Foster blir ca. 50-50 neste sesong! Tror du det er sannsynlig at han får så mye? Har han fått prøvd seg mye på A-laget før? Og siste, tror dere det kommer å bli stor forskjell defensivt om han tar over for VDS?
Jotun Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 (endret) Hahaha, Jotun eier seg selv som vanlig Jotun? Vet ikke hvem som eier hvem akkurat nå TomHel...... Har vært på jobb siden 17.05, dårlig med nettilgang på Tide sine busser. Så.... God jul til deg og. Og hva mener du egentlig med "til vanlig"? Endret 14. februar 2009 av Jotun
Jotun Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Nok en Søndagskamp på oss. Og eg går glipp av denne og. Jobber til 19.00. Men dette er siste jobbehelg. Nå har eg sagt opp min deltidsjobb! :) Så heretter skal det være mulig å få med seg kamper søndagene også. Hvertfall av og til.
Sir Game Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Haha, Tomhel. Der dreit du deg pent ut. Blir spennende å se hvordan du redder deg ut av denne. Jeg ville gått for en morsom vits om Liverpool for lede fokuset vekk fra deg selv. Vi er så primitive og dumme at vi kommer til å gå på den. drama, to be continued.
D'Amico Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 (endret) Etter videoen om CL-finalen i '99 er det den beste youtube-filmen jeg har sett, ever. Endret 14. februar 2009 av D'Amico
Geir M Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Mulig dette er postet her før, men synes denne artikkelen var god lesning. Sir Alex er the man. Vi er så utrolig heldige som har fått ha verdens beste manager så lenge i klubben vår. Det finnes egentlig ingen ord som kan beskrive hvor stor denne mannen er, og hvor avgjørende han har vært for United sin suksess opp i gjennom årene.
Windows8 Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 (endret) Ah, Kenneth Fredheim, United supporter fra Kongsberg. EDIT: man ser ikke lenger hvor folk bor? Uansett, derfor jeg skrev Kongsberg. Endret 14. februar 2009 av RePaC
Benitez Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Denne videoen er sick. Det der var faktisk en veldig fin film.
Latias Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Fergie - My squad's the best Han har helt rett!
Kjartan1234 Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Denne videoen er sick. Det der var faktisk en veldig fin film. Har ett spørsmål angående den filmen.. De siste sekundene mot barcelona, er det komentatoren som skriker "away! away!" eller noe slikt der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå