Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye positivt og negativt med kampen i dag. Positive er at Carrick var banens beste, slo mange vakre pasninger og så var Tevez også god i dag. Løper uffatelig mye og får til endel. Det blir litt dårlig noen ganger av han, men jeg velger å se det som er positvt i dag.

Negative med kampen er at vi har to sugne backer som ikke kan spille fotball. Neville er dessverre ikke god nok lenger og O'Shea er heller ikke god nok. Gleder meg utrolig til Evra er tilbake og når Brown er skikkelig i kampform.

Skikkelig digg med 3 poeng og ikke minst 12 kamp uten baklengs. :D

Skrevet

Når vi snakker om rekorder, dere glemmer vel ikke at Giggs tar ny rekord for hver kamp han spiller?

Og nå tok vi vel Reading sin rekord også og ingen (?) i engelsk fotballs profesjonelle ligahistorie har spilt lengre uten å slippe inn mål.

Skrevet
Mye positivt og negativt med kampen i dag. Positive er at Carrick var banens beste, slo mange vakre pasninger og så var Tevez også god i dag. Løper uffatelig mye og får til endel. Det blir litt dårlig noen ganger av han, men jeg velger å se det som er positvt i dag.

Negative med kampen er at vi har to sugne backer som ikke kan spille fotball. Neville er dessverre ikke god nok lenger og O'Shea er heller ikke god nok. Gleder meg utrolig til Evra er tilbake og når Brown er skikkelig i kampform.

Skikkelig digg med 3 poeng og ikke minst 12 kamp uten baklengs. :D

Backene holdt nullen, de er ikke angreps spillere.

Skrevet

Det er mildt sagt fenomenalt at vi har greid så mange kamper uten baklengs og med så mange forskjellige spillere i forsvar.

Brown, Rafael, Neville, Vidic, Ferdinand, Evans, O'Shea, Evra. Var det flere? :)

Skrevet
Syns forsvaret skal ha mesteparten av crediten for denne rekorden.. Van Der Sar har vel ikke hatt det så travelt..

Det er riktig det, det du kan se på United er at vi nesten aldri har gjennombrudd mot oss alene med keeper :).

Skrevet
Neville rotet -veldig- i første omgang. Mot bedre lag enn Everton så straffer dette seg.

Du må huske at Everton er blant de beste lagene i England. ;)

Skrevet
Det er riktig det, det du kan se på United er at vi nesten aldri har gjennombrudd mot oss alene med keeper :).

Og når de først kommer igjennom så har vi keeper bakerst :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...