Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Don't shoot the messenger. Eg seier berre det eg har lest. Det kan jo også tenkast at SAF er litt varsom når han ser kva Nani har gjort i kamp til no. Kan hende han må overbevise meir enn ellers for å få sjansen.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Nani må definitivt bevise mer, men han bør ikke selges enda.

Skrevet

Han bør bli solgt nå i sommer om han ikke blir forvandlet til en utrolig god spiller noe som jeg ikke tror han kan bli. Han er sikkert god for en klubb som Viking, Flora Tallinn, Vålerenga osv.

Skrevet

Nani er det bare å selge. Han har ikke vist seg frem så mye som man skulle forvente, og jeg ble ikke akkurat mer glad i han etter nedskallingen hans heller. Håper Tosic blir en del bedre, skal bli spennende å se.

Skrevet
Ego er han også.

For Ronaldo er jo en lagspiller av dimensjoner, Nani er ikke i nærheten av Ronaldo på det punktet en gang. Han er ung og tar feil valg, det er sånt mann lærer etterhvert.

Ronaldo var mange hakk verre enn det Nani var når han startet, men med den korttidshukommelsen det er på noen av dere her inne så husker man jo ikke lengre enn max 30 minutter tilbake i tid så jeg skjønner jo at dere ikke husker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...