D'Amico Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 van der Sar Neville - Vidic - Evans - O'Shea Park - Fletcher - Carrick - Ronaldo Tevez - Berbatov Hvis det ikke fungerer, tar vi ut Tevez, setter inn Giggs, flytter Ronaldo opp på topp, Fletcher ut på høyre, Park på venstre, og Giggs og Carrick sentralt.
Latias Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Har ikke lyst til å se Fletcher - Carrick sammen. Scholes/Anderson - Carrick/Fletcher er best på midten.
D'Amico Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Scholes spilte i midtuka, og Anderson er ikke i form. Så da må det bli Fletcher og Carrick på midten, hvis ikke Giggs starter.
NightKeeper Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Scholes og Carrick spilte som en sekk med dritt i midtuka. Fletcher håper jeg starter idag.
soundamia Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 van der Sar Rafael - Vidic - Evans/Neville - O'Shea Park - Anderson - Carrick - Ronaldo Tevez/Welbeck - Berbatov Dette er laget jeg håper på i dag.
NightKeeper Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Det er på kamper som dette jeg virkelig savner Hargreaves. Håper av hele mitt hjerte at han kommer tilbake uten kneproblemene, for den fyren er klasse.
banansplitt™ Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Meldes om at Vidic pådro seg en skade på formiddagstreningen og er ute. Evans og Tevez er definitivt ute. Spøk. Dette var en hjertetest. Hvis du våkner utslått på gulvet om noen timer er det på tide å oppsøke lege.
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Meldes om at Vidic pådro seg en skade på formiddagstreningen og er ute. Evans og Tevez er definitivt ute. Spøk. Dette var en hjertetest. Hvis du våkner utslått på gulvet om noen timer er det på tide å oppsøke lege. Fy faen, nå hater jeg deg. Skal oppsøke deg og grisetakle deg. Og det blir ikke noe problem!
Latias Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Er ikke så vanskelig å skjønne at det er en spøk når det i tillegg har blitt lagt til spoilers.
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Er ikke så vanskelig å skjønne at det er en spøk når det i tillegg har blitt lagt til spoilers. Jeg så ikke spoileren før jeg leste de innleggene under
banansplitt™ Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Meldes om at Vidic pådro seg en skade på formiddagstreningen og er ute. Evans og Tevez er definitivt ute. Spøk. Dette var en hjertetest. Hvis du våkner utslått på gulvet om noen timer er det på tide å oppsøke lege. Fy faen, nå hater jeg deg. Skal oppsøke deg og grisetakle deg. Og det blir ikke noe problem! Men hva med gleden du opplevde da det hele viste seg å være tull? Jeg sprer glede!
Latias Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 MUTV: VDS Neville Evans Vidic O’Shea Fletcher Carrick Anderson Ronaldo Tevez Berbatov
Latias Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Benken: Kuszczak Rafael Chester Scholes Park Nani Welbeck
Jotun Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Skjønner ikke helt den midtbanen, hvorfor ikke Park istedet for Fletcher?
D'Amico Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Blir vel 4-3-3 regner jeg med. Flott lag, selv om jeg kanskje helst ville sett Park på banen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå