wûst Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 (endret) Sant det, Niko. Det er ingen som har nevnt at vi er med i gullkampen sp hvorfor skal han da dra det opp? Fordi da det ble nevnt kom det plutselig to Arsenal-supportere hit og lo. Uansett om vi hadde vært på første hadde jeg ledd. Endret 11. januar 2009 av Sattern
GLN Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Herregud, for et problem det skulle være å forstå at Villa også ligger helt oppi der. Dere sier at Liverpool kommer til å sprekke. Men da er sannelig Villa også med i gullkampen.
D'Amico Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 (endret) Jeg tror ikke at Liverpool kommer til å sprekke. De kommer bare til å havne maks 4 poeng bak oss Edit: Manglet ett ord. Endret 11. januar 2009 av D'Amico
NightKeeper Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Gud så deilig det var at Liverpool avga poeng, sjekket resultatet på vors. Kan vel trygt si at stemningen ble mye høyere. Nå gjelder det bare å vinne imorgen.
wûst Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Det er viktig med 3 poeng i morgen, jeg heier på dere.
GLN Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Nå har liverpool tryna. Da følger vel chelsea og man utd med.
tc47 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Det er viktig med 3 poeng i morgen, jeg heier på dere. Takk Har troa, men det blir faen ikke lett. Nå har liverpool tryna. Da følger vel chelsea og man utd med. Begge kan vel ikke "tryna"? Utd seier - Chelsea tryna Uavgjort - Ingen tryna Chelsea seier - Utd tryna
wûst Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Nå har liverpool tryna. Da følger vel chelsea og man utd med. Hvorfor tror du det det egentlig?
tc47 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Tror han sier det fordi hver gang Liverpool har føkket opp i år, så spiller Utd 0-0 eller noe og aldri har gitt Liverpool grunn for bekymring. Vet ikke så mye om Chelsea, da.
D'Amico Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 (endret) Fergie har hatt pre-match-pressekonferansen sin, right? Noen som vet om han nevnte Benitez i løpet av den, eller viste han at han har visse standarder for hvilke mind games han er med på? Endret 11. januar 2009 av D'Amico
GLN Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Hver gang et av storlagene har spilt uavgjort eller tapt, så har de andre gjort det også. Men en liten hake er at Villa og Arsenal vant. Håper ikke chelsea slenger seg på den bølgen.
tc47 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 (endret) D'Amico, nei, han har ikke nevnt noe om Benitez siden Benitez snakket ut. Uansett, les denne artikkelen. Grusomt, barnehageleker. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...ool/7822570.stm Faen, klarer ikke sove pga. den jævla kampen. Faen meg irriterende! EDIT: shit, sorry for dobbel. Endret 11. januar 2009 av ttt
Ed Hunter Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Herregud! Digger at Fergie ikkje har sagt noe hittil (eller tar eg feil?). Silence is golden! Får Benitez til å virke stressa.
tc47 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Blir sikkert spurt i morgen før/etter kampen, blir interessant å se hva han sier. Gud, jeg elsker SAF
GLN Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Jeg får drømme inatt. Drømme om at SAF kommer med lapp imorgen
D'Amico Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 (endret) D'Amico, nei, han har ikke nevnt noe om Benitez siden Benitez snakket ut. Det var det jeg håpte/trodde Uansett, les denne artikkelen. Grusomt, barnehageleker. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...ool/7822570.stm Haha, fy faen... Begynner nesten å savne Mourinho nå. Mind games'ene hans var i det minste litt mer interessante/uforutsigbare/artige/underholdende And when asked if he thought Ferguson was nervous, Benitez replied: "Clearly. Maybe he is a little bit scared." Han virker jo ti ganger mer nervøs selv når han kommer med slike uttalelser. "He is talking too much about Liverpool. He has to think about his own team, the problems they have and all the things they are doing." Går det an å skyte seg selv kraftigere i foten enn det han nettopp gjorde der? Uansett, gleder meg til pressekonferansen til SAF i morgen, og ikke minst kampen Endret 11. januar 2009 av D'Amico
Taraldsvik Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Forrige gang Villa var med i gull-kampen var vel 98/99-sesongen.. Vi husker vel alle hvordan det gikk Rooney vil vinne , satser på at resten av laget har samme innstilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå