Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ser ut som om Ronaldo har hentet tilbake formen fra Portugal! :w00t:

Hva? Hva begrunner du det i? Var han god i går? La ikke merke til han eg.

Skrevet
Skjønner ikke hva den mannen er laget av. Tåler sikkert å bli skutt også uten at han blir skadet. :)

Så sant det ikke er kryptonitt-kuler

Han har jo bare smadret fronten på bilen, ser mye verre ut enn det er. Bare plast og blekkmetall i fronten.

Skrevet

Saha, glemmer han så fort.

Tenk hvis denne mannen hadde vært relativt skadefri over flere år. Hadde blitt en verdens ener på størrelse med Henry og Eto når de var på sitt beste. En Saha i form var helt nydelig.

Skrevet

Utrolig synd for Saha selv, ja. Husker han var en fenomenal spiller da han først var i form og skadefri. Satte straffer gjorde han, og.

Skrevet

Tenk hvis denne mannen hadde vært relativt skadefri over flere år. Hadde blitt en verdens ener på størrelse med Henry og Eto når de var på sitt beste. En Saha i form var helt nydelig.

Hehe, *spekulere* :p

Samme gjaldt vel for vår Harry Kewell også.

Skrevet

Han er jo skadet nå igjen i Everton. Jeg ser forresten at Nani fortsatt er syndebukk nummer en her i tråden selvom Scholes presterte på lik linje med han. Jeg vet at begge kan bedre, og at vi var dårlige som et kollektiv i går. Jeg ser også at bedreviter Kjakan har tatt en tur innom.

Skrevet

Det er så feil at jeg ikke finner ord :)

Over til noe annet: http://www.unitedtube.co.uk/video/759/Giggs-at-his-prime

Den videoen illustrerer hvorfor jeg mener Giggs burde gitt seg. Omtrent alt av kvalitet i den videoen kommer av syke dribleraid ned venstreflanken, klarer han ikke det lenger har han ikke annet enn rutine å fare med.

Skrevet

Giggs har en utrolig plasseringsevne, blikk for spillet og gode pasninger.

Han har jo på en måte fått en ny rolle i laget, enn hva han hadde når han passerte mann etter mann ned venstreflanken i syne yngre dager.

Husker når Kewell spilte i Leeds, han var stor. btw

Skrevet

Den videoen illustrerer hvorfor jeg mener Giggs burde gitt seg. Omtrent alt av kvalitet i den videoen kommer av syke dribleraid ned venstreflanken, klarer han ikke det lenger har han ikke annet enn rutine å fare med.

Det var mye HIGH QUALITY fotball, kommer alltid til å bli husket i United. Han er vel den som har vært lengst i PL?

Ryan Giggs, Ryan Giggs, running down the wing...

Skrevet

Giggs er ikke i nærheten av hva han var, men er likevel en ressursspiller som er viktig å beholde i laget. I et lag bestående av mange nye spillere, også utenlandske, er det bra å ha med spillere som Giggs,Neville og Scholes. Disse har vært i klubben lenge, har mye rutine samt mye å tilføre de nye spillerne både på og utenfor banen.

Personlig mener jeg Giggs er like god som Nani og er i stand til å spille førstelagsfotball. Den dagen han gir seg, håper jeg han fortsatt vil være i klubben i en annen rolle.

Skrevet
Åsså kan de vise de nye hva klubben vår står for! Det er også viktig! Videreføre kulturen i en klubb som manchester united!

Tilføre, mener du ;)

Skrevet
Giggs har for mange feilpasninger i spillet sitt, diverre. Scholes mot Derby sleit litt med det samme.

ALLE mot Derby slet med det samme. Tror ikke vi skal avskrive Scholes etter en dårlig kamp, hvor resten av laget var minst like ræva..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...