tc47 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Rafael spiller så dårlig at jeg tror jeg må si at han har vært verre enn Nani i kveld.
Jotun Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Ka e det Tevez prøve på der da? Lobbe over en keeper som står på linja??
Raste Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Nani er verre, men Rafael og Gibson er ikke langt unna.
SpencerReid Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Rafael spiller så dårlig at jeg tror jeg må si at han har vært verre enn Nani i kveld. Japp
Corey Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Dette lover så Jævla dårlig før kampen mot Chelsea! Vi har ikke en forbanna sjel i hele laget som har en skuddfot med sus i om dagen. Forbanna latterlig av et lag som har nylig vunnet Champions League!!!
tc47 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Fergie prøver å gi Gibson motivasjon ved å ikke ta han av i dag, det kan være eneste forklaringen. Og hvor lenge til Brown er tilbake? Skulle han ikke være tilbake til Chelsea kampen eller noe?
tc47 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jaja, drit, dette glemmer jeg lett hvis vi slår Chelsea. Plus at jeg tror vi tar de på Old Trafford, bare vær glad det ikke er 2-0. Jeg vet at det var ekkelt å se på oss i kveld, men uansett. Shit happens.
GLN Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 og dere klager på pool? Ikke reelle tittelutfordrere som spilte idag nei.
Corey Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Dette gidder jeg faen ikke se på mer.Dette er så flaut at jeg får magesår! Tydeligvis flere i øyeblikket som er ekstremt godt fornøyde med lønningsposen di får i denne klubben!Når vi spiller mot et Wankershiplag,som faktisk er nærmere 2-0 enn vi noengang var redusering,så blir jeg pisseforbanna.At vi sliter med uttellingen og spiller ut motstanderen har vært vårt største problem siden Queiroz forsvant.Derfor tenker jeg at Ferguson ikke er den store taktikkeren som folk vil ha det til,selv om jeg hater og si det. Fy fader så dårlig oppladning mot Chelsea kampen!!!
banansplitt™ Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 og dere klager på pool? Ikke reelle tittelutfordrere som spilte idag nei. Ja, for det er dette laget vi stiller med i ligaen.
GBD Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Sesongverste med god margin. Kan ikke klage på svakt lag eller noe sånt piss heller. Laget var mer enn godt nok til å slå Derby. Dette var rett og slett forferdelig svakt
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jaja, drit, dette glemmer jeg lett hvis vi slår Chelsea. Plus at jeg tror vi tar de på Old Trafford, bare vær glad det ikke er 2-0. Jeg vet at det var ekkelt å se på oss i kveld, men uansett. Shit happens. sant, skremmende, å at vi får grisejuling chelski er det ingen tvil om, hvis jeg så mye som ser gibs på benken mot chelski, ringer jeg inn bombetrussel...
Kjartan1234 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 og dere klager på pool? Ikke reelle tittelutfordrere som spilte idag nei. Den måtte bare komme...
NightKeeper Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 og dere klager på pool? Ikke reelle tittelutfordrere som spilte idag nei. Får se da vet du. United har som vane å drite seg ut i dritturneringer.
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 og dere klager på pool? Ikke reelle tittelutfordrere som spilte idag nei. forsiktig hvor du tråkker nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå