D'Amico Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 (endret) Vi skal spille semifinale på torsdag, og hvis vi vinner den, spiller vi finale på søndag. Og hvis vi taper er det bronsefinale samme dag klokken 08.30 (hvis jeg har regnet riktig). Det er hardt å være United-supporter Endret 15. desember 2008 av D'Amico
tc47 Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 (endret) Hahahahah Anderson på det bildet, daamn Torsdag 11.30 altså? Faen, jeg slutter jo ikke før ett eller noe Hva faeeen, vil se Scholesy Men problemet er jo løst når Scholes kommer i form. Føler dette jeg og, men det kan jo være fordi jeg elsker Scholes så mye. Men helt seriøst, jeg føler at han har utrolig mye å si når det gjelder problemet vårt med nemlig kreativitet. EDIT: damn, dobbel, merget ikke. Endret 15. desember 2008 av ttt
Latias Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Herregud, hvor mange poster på rad nå med folk som har United-avatar? Må jo bruke krefter på å se forskjell på dere. Ved første øyekast ser alle nesten like ut. Så du greier ikke se forskjellen på vanlige United-avatarer, og en avatar med et kryss?
tc47 Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 (endret) http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...utd/7784101.stm SJOKK! Dette bør nesten feires, FA gjør ikke noe mot oss! Tror det bare en cover, fordi de vet at de må være LITT mer forsiktig med Chelsea-love. Endret 15. desember 2008 av tc47
banansplitt™ Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Jeg tror faktisk at det "uttrykket" i øynene til Andy på det bildet er en del av kroppspråket hans. Se når han presenterer seg selv: Se filmen hos Youtube
Latias Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...utd/7784101.stm SJOKK! Dette bør nesten feires, FA gjør ikke noe mot oss! Tror det bare en cover, fordi de vet at de må være LITT mer forsiktig med Chelsea-love. Woho!!!!! For en gangs skyld unngår en av våre spillere straff!
tc47 Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 (endret) Sick Nå gjenstår det bare avgjørelse om Rooney fra UEFA, det skulle vel bli bestemt i dag det også. EDIT: -scratch that! Rooney er safe han og http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/7776630.stm Endret 15. desember 2008 av tc47
Ol'H Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...utd/7784101.stm SJOKK! Dette bør nesten feires, FA gjør ikke noe mot oss! Tror det bare en cover, fordi de vet at de må være LITT mer forsiktig med Chelsea-love. Hadde de gjort noe ville det vært hårreisende, albuer, leggspark o.l skjer før hver bidige corner. At Ronaldo skal straffes for et spark ut i frustrasjon er helt latterlig, hadde det derimot vært hardt og målrettet ville saken stilt seg annerledes å et gult kort hadde kanskje vært på plass. Å dette ville forøvrig bare lagt enda mer i bunken av bevis på hvilken heksejakt FA driver på United sine stjernespillere. Den fritidsklubben har misbrukt sin rolle, å det må komme et høyere organ som kan se over hva disse nikkedukkene gjør. Da helst ikke bestående av Scousere og gamle Leeds spillere.
Windows8 Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Men problemet er jo løst når Scholes kommer i form. Føler dette jeg og, men det kan jo være fordi jeg elsker Scholes så mye. Men helt seriøst, jeg føler at han har utrolig mye å si når det gjelder problemet vårt med nemlig kreativitet. EDIT: damn, dobbel, merget ikke. Ikke bare det, men han er sterkt defensivt.
Ol'H Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Men problemet er jo løst når Scholes kommer i form. Føler dette jeg og, men det kan jo være fordi jeg elsker Scholes så mye. Men helt seriøst, jeg føler at han har utrolig mye å si når det gjelder problemet vårt med nemlig kreativitet. EDIT: damn, dobbel, merget ikke. Ikke bare det, men han er sterkt defensivt. Vel der er både Carrick og Scholes middelmådig, er kun deres dyktighet når det kommer til plassering som hjelper dem der. Fletcher og Anderson er bedre der. Scholes takler verre en ei senil bestemor som har fått litt for mye julesnaps, evt like dårlig som Beckham.
SpencerReid Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Men det du sa Hyrlen, om at Carrick ikke har skuddfot er jo ikke sant. Gutten kan da absolutt skyte...
D'Amico Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Synd det er så lenge mellom vi får se de virkelig gode skuddene da. Men helt enig, Carrick har en veldig god skuddfot.
Windows8 Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Synd det er så lenge mellom vi får se de virkelig gode skuddene da. Men helt enig, Carrick har en veldig god skuddfot. Og Scholes en enda bedre.
Ol'H Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Men det du sa Hyrlen, om at Carrick ikke har skuddfot er jo ikke sant. Gutten kan da absolutt skyte... En gang i skuddåret, selv da vet jeg ikke hvor mange Irske lykkegnomer han må ha voldtatt i tillegg for at det skal skje. Konklusjon, om man treffer på et av hundre skudd så kan man ikke skyte.
SpencerReid Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 (endret) Han skyter jo ikke i hytt og pine da, syns han skyter altfor sjelden. Når han først skyter er det slett ikke ueffent Endret 15. desember 2008 av SpencerReid
tc47 Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Han har da to mål allerede i år, det begge med venstrefot og? Syns ikke det er så dårlig.
Nistelrooy Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Da er tur til Manchester snart bestilt. Blir på Old Trafford mot Everton.
Latias Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Sick Nå gjenstår det bare avgjørelse om Rooney fra UEFA, det skulle vel bli bestemt i dag det også. EDIT: -scratch that! Rooney er safe han og http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/7776630.stm Dette er som å vinne i lotto! Slipper straff fra UEFA OG FA! Og Carrick har da ikke dårlig skuddfot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå