Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet
Når tapte vi sist på Old Trafford? Noen som husker? Mot Milan i CL for noen år siden er siste jeg husker.

Lurer på hvor lenge siden det er vi har tapt i PL på hjemmebane jeg. Noen som vet?

Edit: Mot city i fjor, tapte vi vel når jeg tenker meg om :(

Huff, 4-1 right?

2-1?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

City var vel 1-2, hvor Carrick scoret trøstemålet, mens Benjani og Vassell scorte for City om jeg er ikke helt på villspor. :)

Skrevet

Jeg husker en del sånne ting fra lenge siden og små detaljer i kampene. Var jo mange kamper ifjor sånne ting skjedde mot oss, spesielt mot slutten av sesongen. Var bare så glad vi klarte å vinne PL til slutt, ellers så hadde det vært mye drit å si her :)

Skrevet
Jeg husker en del sånne ting fra lenge siden og små detaljer i kampene. Var jo mange kamper ifjor sånne ting skjedde mot oss, spesielt mot slutten av sesongen. Var bare så glad vi klarte å vinne PL til slutt, ellers så hadde det vært mye drit å si her :)

ja.. United spilte ikke akkurat dårlig de siste serierundene i fjor..

Skrevet

ja.. United spilte ikke akkurat dårlig de siste serierundene i fjor..

Jeg er litt usikker om du tuller eller ikke.

Skrevet (endret)
Brown er ute

Blir nok Neville eller Rafael på høyrebacken da.

Neville er i Manchester med Brown, ingen av de tok turen med resten til Skottland. Så tror vi ser O'shea kanskje, med mindre Fergie er veldig sikker på at Rafael kan spille i sånne kamper.

EDIT: Også VDS ble ikke med. Så er ganske sikker på at det blir Foster i mål dersom Fergie har hintet mot det et par ganger tidligere og.

Endret av tc47
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Håper på O'Shea!

Skrevet (endret)

Arsenal-kampen blir nok ikke lett, men jeg håper så klart på seier :cool:

Jeg tror nok Fergie setter på O'Shea fra start. Det er vel det sikkreste (foreløpig) :roll:

Endret av 2B'1
Skrevet

Jeg husker Tevez i siste halvdel av sesongen. Han kom og utlignet kamper mot Totteham, Blackburn (noen flere kamper?). Uten han hadde vi nok ikke vunnet serien! :)

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Du er rask :p

Veldig positiv til Foster jeg, VdS har bevist at han er over toppen.

Skrevet (endret)

Var det Boro borte vi ble snytt for det sinnsyke straffesparket? Chelsea borte redda Chelsea to ganger på streken helt på slutten og Chelsea fikk en 50/50 straffe. Gud hata oss på slutten.

Endret av Limberbatov
Skrevet

Boro borte var ikke sinnsyke straffesparket, men Blackburn. Omg, hands på linje. Hadde vært rødt og. Flytter hele armen mot ballen på skudd fra corneren. Helt sykt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...