NightKeeper Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 2 down, 2 to go Berbz. Merker du at kaldsvetten kommer krypende på Points? Nei, med mindre Berba putter 2 fra benken. Æsj. Forbanna på Fergie nå. Og ikke vær så jævla nonchalant, vet at du tenkte på det da han puttet sitt andre Hvordan kan du være forbanna på Fergie? United har jo en rekke med gode angrepsspillere, Berbatov, Tevez, Nani, Ronaldo og Rooney++, alle disse kan jo lett putte en eller to til, bare de får til noen gode angrep nå Du kunne ikke tenke deg til at det jeg skrev var lettere små-ironisk eller?
Sameboe Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 WAYNE ROONEY... vi er farlig med spissene i år
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Satan så raskt målene kommer i denne runden.
tc47 Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 tc47: Er det ikke mulig å score tre mot Celtic? Herlig av Rooney! Gå opp og les litt. Sa ikke at det ikke var mulig. Dessuten er det bae to gyldige mål vi har. Og en av de, fikk vi ikke en gang.
Liddell Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Hør! YNWA synges av Celtic-fansen i dette øyeblikk
Meh. Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 (endret) 2 down, 2 to go Berbz. Merker du at kaldsvetten kommer krypende på Points? Nei, med mindre Berba putter 2 fra benken. Æsj. Forbanna på Fergie nå. Og ikke vær så jævla nonchalant, vet at du tenkte på det da han puttet sitt andre Hvordan kan du være forbanna på Fergie? United har jo en rekke med gode angrepsspillere, Berbatov, Tevez, Nani, Ronaldo og Rooney++, alle disse kan jo lett putte en eller to til, bare de får til noen gode angrep nå Du kunne ikke tenke deg til at det jeg skrev var lettere små-ironisk eller? Joda Jeg skjønte at du ikke mente det, men på nettet blir ironi av og til litt utydlig Endret 21. oktober 2008 av 2B'1
Jotun Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Fikk bare sett de siste 20 minuttene! Ser ut for at Berbatov begynner å komme på gli også nå? To mål er jo digg I kombinasjon med en 22/23 åring som er i kanonform tror eg dette kan bli bra fremover... Men Celtic virker da usedvanlig slakke? Kanskje noe med 2-0 ledelse når eg har sett kampen!
NightKeeper Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Jepp, tapere synger det alltid Ja, men Celtic-fansen synger den ørten ganger bedre enn scouserne.
tc47 Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Jepp, tapere synger det alltid Ja, men Celtic-fansen synger den ørten ganger bedre enn scouserne. Veldig sant.
Liddell Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Jepp, tapere synger det alltid Ja, men Celtic-fansen synger den ørten ganger bedre enn scouserne. Morsom du
tc47 Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Han spøker ikke... EDIT: OI! ser på stream av ITV; og herregud, første målet var onside! AKKURAT onside. Og andre var også mye nærmere enn jeg trodde, men kanskje LITT offside. Var mer fornøyd nå Endret 21. oktober 2008 av tc47
Sameboe Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Jepp, tapere synger det alltid Ja, men Celtic-fansen synger den ørten ganger bedre enn scouserne. Morsom du Liverpool stjal jo sangen fra Celtic
The Hoff Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Hvor bør man lete for å finne høydepunkter fra kampen?
NightKeeper Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Jepp, tapere synger det alltid Ja, men Celtic-fansen synger den ørten ganger bedre enn scouserne. Morsom du Jeg er dønn seriøs.
Chicharito Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Greit gjennomført kamp i dag. Spillet sitter ikke helt, men vi får 3 greie mål. Celtic kommer aldri inn i kampen og er aldri noen trussel. Syntes Evans leverer bra, tror han kan bli veldig stor.
Hewitt Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Liverpool stjal jo sangen fra Celtic Mhm, og du var ikke ønsket. Likheten mellom min og din uttalelse er at vi begge ikke aner hva vi snakker om. http://www.guardian.co.uk/football/2003/ma...knowledge.sport Les. Og skriv etterpå. kthx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå