Snikpellik Skrevet 30. desember 2025 Skrevet 30. desember 2025 ProphetSe7en skrev (13 minutter siden): Benken er en ting, men de som starter skal da være bedre enn et av tidenes dårligste PL lag. Hvorfor bygger han ikke videre på det som fungerte så bra i førsteomgang sist kamp? United har ikke vært bra i kveld, men Wolves har vært bedre den siste tiden. Et såpass svekket lappeteppe av et United-lag kan man ikke forvente at skal få det enkelt mot et Wolves-lag som nylig har vært veldig nære poeng på Emirates og Anfield. Tipper Amorim valgte trebackslinje i kveld fordi Wolves spiller med det og vil sette opp mange en mot en dueller der United skal ha bedre enkeltspillere. Men skal det funke må intensiteten opp.
Jotun Skrevet 30. desember 2025 Skrevet 30. desember 2025 (endret) Wolverhampton på hjemmebane. Men det finnes vel folk som er fornøyd med dette også? Ja se der ja. Selvsagt kan man ikke forvente seier til United fordi wolves har vært så insane gode den siste tiden. Du tuller nå? B laget skulle slått dette wolves laget Endret 30. desember 2025 av Jotun
Snikpellik Skrevet 30. desember 2025 Skrevet 30. desember 2025 Jotun skrev (Akkurat nå): Men det finnes vel folk som er fornøyd med dette også? Wolves-fans..?
ProphetSe7en Skrevet 30. desember 2025 Skrevet 30. desember 2025 Det er ikke tilfeldig at dette laget roter bort poeng mot det ene bunnlaget etter det andre. Wolverhampton hadde 2 poeng før denne kampen, det sier litt om hvilken kvalitet det laget besitter, og likevel så er der vi som ser ut som ett bunnlag i denne kampen. Er så lei av unnskyldninger nå. Skader, uflaks osv. Vi har forsterket laget stort siden sist sesong, likevel er det knapt mål i dette laget
Snikpellik Skrevet 30. desember 2025 Skrevet 30. desember 2025 (endret) ProphetSe7en skrev (13 minutter siden): Vi har forsterket laget stort siden sist sesong, likevel er det knapt mål i dette laget Ja, det bommes mye store sjanser, likevel hadde United scoret nest flest mål i Premier League før denne kampen (Arsenal gikk forbi i kveld). United har også nest høyest xG i ligaen denne sesongen, men har kun overprestert xG-en i én kamp. Klart flest stolpetreff med 12 stk. Har også spilleren med klart flest sjanser skapt i Bruno. Det største problemet er manglende kontroll ut i kampene, og produktet av det er at laget ikke klarer å holde på ledelsene. Så kan man legge til en del håpløse feil oppå der også som har ført til en del mål mot. Får bare håpe det blir bedre når noen av Bruno, Mbeumo, Amad, Mount, Maguire, De Ligt, Mainoo og Mazraoui kommer tilbake. Endret 30. desember 2025 av Snikpellik
Snikpellik Skrevet 30. desember 2025 Skrevet 30. desember 2025 Jotun skrev (16 minutter siden): Selvsagt kan man ikke forvente seier til United fordi wolves har vært så insane gode den siste tiden. Du tuller Hva mener du? Man skal selvfølgelig forvente seier til United mot Wolves på hjemmebane. Er du rusk?
Jotun Skrevet 31. desember 2025 Skrevet 31. desember 2025 Du får prøve å sitere litt mer enn enkle setninger så gir det nok mening. Er ikke eg som unnskylder at de ikke klarer tre av sesongens aller enkleste poeng.
Snikpellik Skrevet 31. desember 2025 Skrevet 31. desember 2025 Jotun skrev (9 timer siden): Du får prøve å sitere litt mer enn enkle setninger så gir det nok mening. Er ikke eg som unnskylder at de ikke klarer tre av sesongens aller enkleste poeng. Hvem er det som unnskylder det, da? Vi som United-supportere skal alltid forvente seier på Old Trafford uansett motstander, det er der lista bør ligge. Men jeg må si at jeg stusser litt på de som forventet at det skulle bli walk in the park og enkle tre poeng mot Wolves nå. Vi snakker om et United-lag som har vært langt under pari i lang tid, pleier å rote bort ledelser hjemme og i tillegg mangler 6-7 som pleier å starte mot et Wolves-lag som var sekunder og millimetre fra poeng på Emirates og Anfield nylig. Det er ingenting som tilsier tre enkle poeng. Man må være litt realistisk!
ProphetSe7en Skrevet 31. desember 2025 Skrevet 31. desember 2025 Føler det er nettopp unnskyldninger du kommer med her. mangler spillere, andre lag var heldige som vant mot Wolverhampton. Fakta er at Wolverhampton hadde 16 tap og 2 uavgjorte før kampen i går. Sluppet inn 39 mål på 18 kamper. Siden begynnelsen av oktober har de puttet fire ganger, to av de mot United. sist de tok poeng var 5 oktober mot Brighton, siden har de hatt 12 strake tap før de møtte United og enkelt tok med seg poeng. 12 tap på rad tyder ikke på et lag som er i form. Mot Arsenal var det enveiskjøring. Wolves haddd vel 1 skudd på mål og 3 totalt i hele kampen, hadde knapt ballen. Men de forsvarte seg bra, men hadde ikke fortjent noe poeng i den kampen. Mot Liverpool var det mer åpent, men Liverpool vant fortjent den kampen totalt sett. Alle andre lag siden 5 oktober har klart det United ikke klarte i går. Er det noe som kan omtales som 3 enkle poeng i PL så må det være nettopp mot et lag som stod med 2 poeng på 18 kamper. Vi hadde en latterlig benk i går, men kampen burde vært avgjort før det var nødvendig å gjøre bytter. Laget som startet er bedre lag enn Wolves, strengt tatt er alle lag i PL bedre enn wolves og sikkert flere i Championship også. Da er det ikke godt nok å skylde på en svak benk. Wolves er et lag i total krise, de har vel også en liste som er minst like lang som United sin når det gjelder spillere som kkke er tilgjengelig? Mener de sa 9 spillere hos wolves var utilgjengelig til kampen i går?
Jotun Skrevet 31. desember 2025 Skrevet 31. desember 2025 Snikpellik skrev (5 timer siden): . Man må være litt realistisk! Det er laget som låg på 5 plass i ligaen mot laget på bunn med 2(!!!!!) poeng halvveis i sesongen. Og du mener det er urealistisk å forvente en sikker og trygg seier? Nå må du faktisk gi deg. Dette blir så dumt at eg har ikke ord De slo de 4-1 på deres hjemmebane etter en forferdelig dårlig første omgang. Denne kampen Skal være seier. Det er eneste realistiske. Unnskyldningene du babler om skulle uansett ikke ført til problemer i denne kampen.
Snikpellik Skrevet 31. desember 2025 Skrevet 31. desember 2025 (endret) Jotun skrev (52 minutter siden): Det er laget som låg på 5 plass i ligaen mot laget på bunn med 2(!!!!!) poeng halvveis i sesongen. Og du mener det er urealistisk å forvente en sikker og trygg seier? Nå må du faktisk gi deg. Dette blir så dumt at eg har ikke ord De slo de 4-1 på deres hjemmebane etter en forferdelig dårlig første omgang. Denne kampen Skal være seier. Det er eneste realistiske. Unnskyldningene du babler om skulle uansett ikke ført til problemer i denne kampen. Skjønner ikke hva dere vil frem til med «unnskyldninger». Å snakke om og diskutere årsaker til hva som går galt i et fotballag er ikke å «unnskylde». Hvis du tror at dette laget, et av nyere tids dårligste United-utgaver og i tillegg så betydelig svekket (mangler over halve laget som vant 4-1 borte) enkelt skal valse over et Wolves-lag som var sekunder unna det samme resultatet på Emirates, så lever vi i forskjellige virkeligheter. Det er ikke sånn det har vært hverken den forrige eller denne sesongen. Normen er at United spiller størstedelen av kampene uten kontroll og intensitet, bommer for mange sjanser og gjør bytter som forsterker problemer underveis i kampene. Selvfølgelig skal vi kreve mer enn møkka vi får servert som i går, og jeg har aldri sagt det var urealistisk med seier heller, men realiteten for United for tiden er slik at resultatet i går neppe bør komme som lyn fra klar himmel. Endret 31. desember 2025 av Snikpellik
Jotun Skrevet 31. desember 2025 Skrevet 31. desember 2025 Ikke urealistisk med seier men vi må være realistiske 👍👍 1
Snikpellik Skrevet 31. desember 2025 Skrevet 31. desember 2025 Jotun skrev (2 timer siden): Ikke urealistisk med seier men vi må være realistiske 👍👍 Det var også en måte å tolke det på. Ingen har sagt noe som helst om at det er urealistisk å vinne mot Wolves, det er dine ord som du av en eller annen grunn prøver å få til å bli mine. Det jeg sa er at realiteten er at å tape poeng hjemme mot Wolves ikke bør være overraskende sånn som United er for tiden. Jeg skjønner ikke helt hvor forestillingen om at United plutselig skal valse over motstanderen kommer fra, når de omtrent ikke har gjort det på år og dag.
Jotun Skrevet 31. desember 2025 Skrevet 31. desember 2025 (endret) Og det eg sier er at selv slik united er for tiden, så SKAL dette Wolves laget slås. Dette Wolves laget er vel omtrent det eneste laget i PL selv United SKAL slå. Uten unntak. Så får du nå bare være uenig i det. Endret 31. desember 2025 av Jotun
ProphetSe7en Skrevet 31. desember 2025 Skrevet 31. desember 2025 Det som irriterer meg mest over kampen er at han valgte å gå tilbake til 3/5 bak igjen etter se vi har vist et helt annet spill med 4 bak i det siste. Tror Amorim gjør seg selv en bjørnetjeneste med denne vinglingen i formasjon. Ny kamp på søndag borte mot Leeds. Spent på hva formasjon vi stiller med til den kampen
ProphetSe7en Skrevet mandag kl 10:05 Skrevet mandag kl 10:05 (endret) Da var Amorim ferdig i untied han var min favoritt til å ta over sist, så synd det ikke fungerte. Fletcher tar over midlertidig. Hvem tror dere blir ny manager? Endret mandag kl 10:06 av ProphetSe7en
Snikpellik Skrevet mandag kl 10:17 Skrevet mandag kl 10:17 (endret) Synd, men jeg forstår egentlig styret. Kommentarene til Amorim på pressekonferansen i går føltes som et ultimatum til klubben. Synes laget har gjort det greit i det siste, da med tanke på alle fraværene. Alle lag vil slite mye med 6-7 av førsteelleveren ute inkludert alle de beste offensive. Før skadene og AFCON gikk det egentlig ganske så bra. Men får de ikke til å jobbe sammen er det uansett ikke liv laga. Usikker på hvem jeg vil ha inn. Regner med at klubben har en plan for dette. Kieran McKenna er en personlig favoritt, men usikker på standingen hans blant spillerne siden sist han var i klubben. Solskjær og hans team har i hvert fall fått veldig mye skryt av spillerne i ettertid. Endret mandag kl 10:20 av Snikpellik
ReaveЯ Skrevet mandag kl 10:18 Skrevet mandag kl 10:18 (endret) Vet ikke helt hva jeg skal synes. Har vel ikke knapt vinger igjen til å spille 433/4231. Støtter Amorim med 200 millioner pund i sommer, da ville man jo tro de hadde litt troen på prosjektet. Måtte dog gjøre mye mer opprydding i stallen om dette skulle funke. Men er vel den pressekonferansen igår som gjorde begeret rant over for styret/eierne for de ble sagt litt imot... Tilbake til scratch igjen da.. gøy.. e: spent hvor mye millioner dette koster og jeg? 15-20m pund??? Endret mandag kl 10:34 av ReaveЯ
engavif Skrevet mandag kl 10:25 Skrevet mandag kl 10:25 Holder ikke med klubben, men tror dem gjør en feil. Det har blitt en liten bedring i det siste og klubben er ikke helt ute av å komme til champions league neste år. Nå mangler dem også en del spillere. Mener dem burde ventet til sesongslutt for å ta en avgjørelse. Det kunne fort endt med at dem blir bare bedre og bedre. Nå skal dem finne en ny trener som kanskje får inn en ny spiller i januar, før nye kjøp i sommer.
Snikpellik Skrevet mandag kl 10:27 Skrevet mandag kl 10:27 Må vel være at forholdet internt har gått ordentlig skeis, ellers gir det ikke helt mening nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå