Gå til innhold

PSP og Spill


mocozuelo

Anbefalte innlegg

Hei.Jeg venter som mange andre på PSP.

Men Jeg vet noen har den allerede.

Det første spillet jeg MÅ ha er Fifa Football 2005 på PSP.Har fulgt serien siden 97.

Det jeg lurer på er om noen har testet Fifa Football på PSP.

Er den like bra å spille både grafikkmessig og spillbarheten som på PS2?.

Håper det spillet er å få tak i når PSP også dukker opp i butikken.Noen som vet om det spillet kommer samtidig?Jeg må i så fall da bestille spillet på forhånd nå IDAG!

Eller er det tapsprosjekt og stor skuffelse etter å ha spilt det spillet på PS2?

På forhånd takk.

Gleder meg som en unge, men er 31.Hehe :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for svaret, men har du noe å sammenligne med?Som f.eks Ps2 utgaven.Det så jo veldig bra ut på Gamespot.com.Der har de testet det ut. Men greit å høre hva flere syns om det.

Synd om det ikke er bra på PSP.Det hadde jeg gledet meg til at det skulle være.

kan få testet det ut en av de første dagene tror jeg.. er selv ikke no fotball spill person.. men kan jo prøve det å si hva jeg synes..

Lenke til kommentar
500kb eller mindre ;)

et hele spill? jeg tenker eks.. ehm backup av spill

Nei ikke et helt spill nei. Størrelsen på hele spill vil vel variere, men siden en UMD har en kapasitet på 1.8 GB, så kan vel et spill være opp til den størrelsen.

Det er korrekt. Men med litt triksing og miksing kan man få et 1,6gb spill inn på et 1gb kort. For di fleste spill kommer med dummie files. Som er store for å gjøre at det ikke er plass på et minne kort. Åpne iso. Slette de og lage iso igjen. Problem løst. Nå har jeg hatt PSP siden mars/april. Og har drevet med ymse virksomheter på den fronten siden. Må si jeg går lei. De beste spillene eier jeg og jeg tror faktisk jeg oppgraderer til Euro Firmware når den kommer.

 

Det er for tiden et bra PSP spill dette er ganske unikt og er defintivt et must for alle som liker bilspill. (arkade) det er ikke så mye realisme i det. men fy faen så gøy. Jeg snakker selvfølgeligt om Ridge Racer. Har spilt det igjennom en gang og er nå igang med runde to. Har kommet helt til MAX tour. :whistle: (Igjen)

 

Det er det beste spillet til psp til nå. Ivertfall min subjektive mening,

 

Ellers så venter jeg på burnout legends. Bilspill på denne konsollen er unikt og kanskje den sjangeren som denne konsollen er best på. (iverfall for tiden) :hmm:

Lenke til kommentar

Det kommer nok alltids et nytt PSP hack før eller siden :p

Nintendo la jo inn en sperre for litt siden på rød DS og iQue DS, men allerede nå er vår folkekjære Natrium42 i full gang med å utvikle en ny versjon av Pass me, som funker med de nye DS``ene :p Så Sony for nyte det så lenge de kan :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...