Gå til innhold

Mind controll+paladin-bobble, er det exploit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Warsong Gulch idag fant vi ut en kjempegrei taktikk :p

Dersom horde stod og beskyttet flagget de hadde stjålet fra vår base, så sendte vi to paladiner inn (han ene med Gnomish Mind Control Cap), som slengte opp bobbla og mind controlla han med flagget. Deretter brukte paladinene blessing of protection på han som var under deres kommando og dermed mistet han flagget ^^

Men kan dette karakteriseres som en exploit eller noe? Horden ble temmelig forbannet på IRC etterpå :innocent:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, okay

Etter min mening utgjevner dette bare det forspranget horde får med 4/10 shamaner mot alliances 4/10 paladiner. Vi bruker jo bare de skillsene som paladins har og en liten engineering-sak?

Plomma2: Vi gjorde det for et par timer siden, tror ikke den er fiksa

BTW, sorry for aaaaltfor tidlig bump :eek:

Skrevet

dette begynner å bli en gammel sak. På US servers har det i værtfall vært brukt lenge.

GMs så vidt jeg har fått med meg har sagt at det ikke er en exploite, men ingen kan vel benekte at dette er en veldig kjip strategi.

Brukes mot horde som også bruker feige strategier i mitt guild

Skrevet

Flott, da kan vi i hvertfall vite at vi ikke jukser..

Men som dere sier;

Det er kjipt :p

Derfor har vi ikke brukt det mer enn en gang uansett

Skrevet

Wg er lattelig.

Har så sykt mye exploits der nå at jeg kunne sikkert tatt alliance 1vs10 :p

Kan mounte med flagget, wallwalke helt til deres base og tilbake, bruke et våpen med proc som gjør at deres flagcarryer mister flagget og gjemme meg på plasser som alliance ikke kan nå meg.

"OMG YOU ARE ZO REPORTED" sier dem hele tiden, men GM gjør ikke noe :x

Skrevet
Wg er lattelig.

Kan mounte med flagget, wallwalke helt til deres base og tilbake, bruke et våpen med proc som gjør at deres flagcarryer mister flagget og gjemme meg på plasser som alliance ikke kan nå meg.

Er det Judge's Gavel du bruker? :D

Skrevet
Hehe, vi tenkte litt på at alle paladinene skulle kjøpe/farme den, meeeeen det er kanskje ikke så smart ? :D

Jojo,kjempesmart,særlig når alle de udødelige warrior'ne og shamanene er låst fast i kamp med dere. :thumbup:

Hehehe...

Skrevet
Wg er lattelig.

Har så sykt mye exploits der nå at jeg kunne sikkert tatt alliance 1vs10  :p

Er det Judge's Gavel du bruker? :D

Blant annet :p

Skrevet
Wg er lattelig.

Du er jo exploitaholic du så :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...