kenneth11 Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Det var ikke meg som begynte, det var ~Alex~ Uansett, poenget var å diskutere hva som er den beste squaden i forskjellige typer terreng (urban, skog etc)
MrLee Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 (endret) Fordi HW folk er som tog som kjører på dårlige skinner...avsporinger forekommer OFTE! ok, så jeg kan forrandre 1x support 2x medic 1x tankbuster 1x assault 1x spec-ops Hvis denne gruppa jobber sammen skikkelig, så burde det være ganske vanskelig å ta.... Spec-ops, medic og assault står for hovedparten av dreping, til dels også tankbuster, ene medic holder seg tilbake i tilfelle den ene medic biter gresset (de kan rotere på det) Spec-ops og eller medic tar seg av avstandsfolk med zoom (forutsetter at medic har SA80 da ) Support legger ned dekkild og dreper på generellt basis (har oppdaget at det er fullt mulig å få masse kills med SAW iallefall...RPK og Kina sin er vanskeligere, mye grunnet mindre ammo..mye reloads...kina sin spesiellt er plaget mener jeg.) Tankbuster tar seg av kjøretøy og vanskelige stillinger med wireguided... edit: og ja, jeg tenker ikke så ofte på å springe rundt i kjøretøy, så F. Enigneers Endret 12. august 2005 av MrLee
kenneth11 Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Fordi HW folk er som tog som kjører på dårlige skinner...avsporinger forekommer OFTE! ok, så jeg kan forrandre 1x support 2x medic 1x tankbuster 1x assault 1x spec-ops Hvis denne gruppa jobber sammen skikkelig, så burde det være ganske vanskelig å ta.... Spec-ops, medic og assault står for hovedparten av dreping, til dels også tankbuster, ene medic holder seg tilbake i tilfelle den ene medic biter gresset (de kan rotere på det) Spec-ops og eller medic tar seg av avstandsfolk med zoom (forutsetter at medic har SA80 da ) Support legger ned dekkild og dreper på generellt basis (har oppdaget at det er fullt mulig å få masse kills med SAW iallefall...RPK og Kina sin er vanskeligere, mye grunnet mindre ammo..mye reloads...kina sin spesiellt er plaget mener jeg.) Tankbuster tar seg av kjøretøy og vanskelige stillinger med wireguided... edit: og ja, jeg tenker ikke så ofte på å springe rundt i kjøretøy, så F. Enigneers Husker en gang da det var 3 (små) Kinesere som gjemte seg bak en kasse og nekta å flytte på seg, og vi gadd ikke angripe dem, så jeg sikta med wireguiden på kassen....BOOM! Adjos Kinesere
kenneth11 Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Spilte med en ganske morsom squad i går, vi het Splinter Cell 6 mann, alle var Spec Ops, drev og varmet opp til BF2: SF ved å være Sam Fisher Jeg ble oppdaget 3 ganger, alle av snipere Var noen 14tisser som prøvde å ta gisler....gislene stakk av og gisseltakerne møtte artilleri
~Alex~ Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Det var ikke meg som begynte, det var ~Alex~ Uansett, poenget var å diskutere hva som er den beste squaden i forskjellige typer terreng (urban, skog etc) Gi meg skylden Bruker ikke BH. Sprenger de bare, og da hjelper det ikke at det sitter 5 n00bs med skrunøkkler baki.. Men fikk litt lyst til å BH hore nå, samle spillere og lage squad. (Pleier å være i bh down squaden med folk fra battlefield.no). Kan kalle squaden Bh hore's.
~Alex~ Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Var noen 14tisser som prøvde å ta gisler....gislene stakk av og gisseltakerne møtte artilleri :!: Hvordan kan du ta gisler??? Skrive i chatten, don move motherfucker?? :!: Eller hva med "If you move il blove your brains out" :!: På den tiden du bruker på å bare skrive noe sånt tull så er det long dead... Men morsom ide. Eneste er vel at folk regner med å dø litt i et skytespill :!: Skal lage en CT squad som skal spesialisere seg på redde gisler CS style.
kenneth11 Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 (endret) Var noen 14tisser som prøvde å ta gisler....gislene stakk av og gisseltakerne møtte artilleri :!: Hvordan kan du ta gisler??? Skrive i chatten, don move motherfucker?? :!: Eller hva med "If you move il blove your brains out" :!: På den tiden du bruker på å bare skrive noe sånt tull så er det long dead... Men morsom ide. Eneste er vel at folk regner med å dø litt i et skytespill :!: Skal lage en CT squad som skal spesialisere seg på redde gisler CS style. Kall den Rainbow Six Seriøst, det de gjorde var at de alle spilte USMC sniper, og hadde geværet pekt rett på hodet til gislene (det var 2-3 MEC folk som var gisler). Det dummeste de gjorde var å sette gislene sånn ca. 10 meter fra hverandre. Den ene ofra seg ved å C4're seg i lufta, og drepte 4-5, og så ble de andre så distrahert at de andre gislene slapp unna. Resten av gisseltakerne ble umiddelbart artillerisert Edit: Lagde en squad som het Rainbow Six en gang, besto av 2 special forces, 1 sniper og en medic. 14tissene prøvde seg, vi fortalte commander at han ikke skulle artillerisere, snek oss inn i skjulestedet. Sniperen greide å drepe en gisseltager, så gikk medicen, eller speideren, vår inn, prøvde å kaste flashbang men det gikk ikke (han har kanskje spilt litt mye Raven Shield ifølge han selv), så han tok fram en stjålet M16, sikta på hodet til en gisseltaker, bang. Nok en gisseltager død. Uheldigvis husker jeg ikke mappet Etter den lille episoden braste vi to (spec opsene) inn, sikta bare på gisseltakerne, som var dumme nok til å IKKE drepe gisselene, og som selvsagt er helt sjanseløse når de er på close med M24, alle dør bortsett fra en, som skriker ut at han trenger Blackhawk mens han flykter fra oss, får helikopter til å hoppe inni også, men en ganske heldig anti-tanker i gata under treffer piloten med wireguided. Ikke en eneste MEC kom til skade eller døde under denne situasjonen Endret 13. august 2005 av kenneth11
Hr. Jenssen Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 (endret) Kall den Rainbow Six Du har tydeligvis aldri lest boka, eller for den del skjønt historien. Laget heter Rainbow, ikke Rainbow Six. Grunnen til at spilelt (og boka) heter Rainbow Six, er fordi John Clark er den sjette mannen i "the Rainbow foundation". Laget burde derfor hete Rainbow, noe som heller ikke passer, siden Rainbow tar seg av gissel-situasjoner og andre urbane saker (hovedsaklig i Europa). De blaner seg ikke inn i krig, som er de forskjellige hærenes jobb. Bare en filosofs små bemerkninger.... Endret 13. august 2005 av MeTa][iC
kenneth11 Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 [iC' date=13/08/2005 : 18:15] Kall den Rainbow Six Du har tydeligvis aldri lest boka, eller for den del skjønt historien. Laget heter Rainbow, ikke Rainbow Six. Grunnen til at spilelt (og boka) heter Rainbow Six, er fordi John Clark er den sjette mannen i "the Rainbow foundation". Laget burde derfor hete Rainbow, noe som heller ikke passer, siden Rainbow tar seg av gissel-situasjoner og andre urbane saker. De blaner seg ikke inn i krig, som er de forskjellige hærenes jobb. Bare en liten filosofering fra min side... Jeg har lest boka og skjønt historien, men mange folk kjenner laget bedre som Rainbow Six enn bare Rainbow Siste delen i regnskogen leser jeg hele tida
MrLee Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 *pirke pirke* I militær sammenheng så referer "six" til commander av en gruppe. At john clarke var 6 medlem eller ikke av Rainbow har vel lite med saken å gjøre.
kenneth11 Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 *pirke pirke* I militær sammenheng så referer "six" til commander av en gruppe. At john clarke var 6 medlem eller ikke av Rainbow har vel lite med saken å gjøre. *Pirke enda mer* Kan også bety "bak deg" som f.eks når noen sier "Check your six"
Snorre Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Dette med å bruke tid (klokkelsett) som retningsbetegnelse brukes for det meste av piloter. Om et fly er rett på halen din kan en gunner eventuelt et annet fly gi deg en beskjed som f. eks denne:"Enemy fighter six o'clock". Da vet du at fiendtlige flyet er rett bak deg, og kan reagere deretter.
Hr. Jenssen Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 *pirke pirke* I militær sammenheng så referer "six" til commander av en gruppe. At john clarke var 6 medlem eller ikke av Rainbow har vel lite med saken å gjøre. Når han sier Rainbow Six, så regner jeg med at han refererer til historien og boka Rainbow Six, derfor har John Clark ALT med saken å gjøre.
Selvbyggern Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 *pirke pirke* I militær sammenheng så referer "six" til commander av en gruppe. At john clarke var 6 medlem eller ikke av Rainbow har vel lite med saken å gjøre. *Pirke enda mer* Kan også bety "bak deg" som f.eks når noen sier "Check your six" *Pirke Pirke mest!* Yeeees!!! der fikk eg ut den biten med kylling! :!:
~Alex~ Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 *pirke enda mer og dra en ot diskusjon videre Six kan også bety klokken seks. helt sant.
MrLee Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 [iC' date=13/08/2005 : 19:06] *pirke pirke* I militær sammenheng så referer "six" til commander av en gruppe. At john clarke var 6 medlem eller ikke av Rainbow har vel lite med saken å gjøre. Når han sier Rainbow Six, så regner jeg med at han refererer til historien og boka Rainbow Six, derfor har John Clark ALT med saken å gjøre. jo, men det er ikke fordi han var Xte medlem av Rainbow... det er fordi han er sjefen. Var det jeg mente.
Mr. Purple Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Her sitter folket og diskuterer den optimale BH-squaden for BH-horing. For noen dager siden klagde dere over nettopp denne type horing. Skjønner meg lite på HW-medlemmer Neida, det optimale squadet til BH-horing som så mange fint kaller det, er følgende: 1 * engineer ved førersetet 2 * medic ved mini gun-erne 2 * engineer ved to av sitte plassene 1 * support ved den siste sitteplassen Denne squaden er garantert horesuksess. Bare prøv selv er du tykk i ditt hode??? hva skal dumed en engineer i førersete han kan ikke reparere mens dere blir skutt på.... jeg menere det bør være slik... 1*medic i førersete... han healer folk automagisk. 2* engineers på sitteplassene 1*tankbuster for de j***vla Bh hore horene som horer <Bh horene som er en gjeng med horer som også igrunn ikke burde være så horer som de horer er horer 2*Vidar teisen bak Gunnerne siden d er samma hvem som sitter der :!:
Snorre Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 er du tykk i ditt hode??? hva skal dumed en engineer i førersete han kan ikke reparere mens dere blir skutt på.... jeg menere det bør være slik... 1*medic i førersete... han healer folk automagisk. 2* engineers på sitteplassene 1*tankbuster for de j***vla Bh hore horene som horer <Bh horene som er en gjeng med horer som også igrunn ikke burde være så horer som de horer er horer 2*Vidar teisen bak Gunnerne siden d er samma hvem som sitter der :!: Nei jeg er ikke tykk i mitt hodet, kom ei heller dum. Det der grenser til personuthengelse og burde nesten straffes med en advarsel. Nåvel. Har du noen gang tenkt over at engineer kan lande helikopteret og reparere det fra bakken? Videre skal det være medic-s bak gunnerne så de healer dem som sitter i portene. En tankbuster er også alltid grei å ha. Minst to engineers er et must.
chokke Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Her sitter folket og diskuterer den optimale BH-squaden for BH-horing. For noen dager siden klagde dere over nettopp denne type horing. Skjønner meg lite på HW-medlemmer Neida, det optimale squadet til BH-horing som så mange fint kaller det, er følgende: 1 * engineer ved førersetet 2 * medic ved mini gun-erne 2 * engineer ved to av sitte plassene 1 * support ved den siste sitteplassen Denne squaden er garantert horesuksess. Bare prøv selv er du tykk i ditt hode??? hva skal dumed en engineer i førersete han kan ikke reparere mens dere blir skutt på.... jeg menere det bør være slik... 1*medic i førersete... han healer folk automagisk. 2* engineers på sitteplassene 1*tankbuster for de j***vla Bh hore horene som horer <Bh horene som er en gjeng med horer som også igrunn ikke burde være så horer som de horer er horer 2*Vidar teisen bak Gunnerne siden d er samma hvem som sitter der :!: du har ikke tenkt på at de eneste som kan bli skutt uten at helikopteret er alle untatt piloten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå