Gå til innhold

Hvordan slåss med en shammy?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
altså, lag en annen tråd om anti shammy taktikker. Lurte på hvordan mann slåss som shammy! ;)

mot prester som meg :p

 

Purge+shock :p da liggern der (vi er ganske saa avhengige av shield, pw:f og renew i pvp )

 

Min shammy er ikke mer enn 17 saa vet ikke saa fryktelig mye om dem, men jeg vet hvertfall hvordan presten min sliter mot shamaner pga purge+shock...

Lenke til kommentar
altså, lag en annen tråd om anti shammy taktikker. Lurte på hvordan mann slåss som shammy! ;)

kanskje du burde endre topic da. For meg høres det ut som om du vil ha taktikker for å slåss mot/med en shaman.

hehe. ja , sant. Men jeg er ikke modd, så jeg får ikke skifta.

 

Purge ja, må begynne å bruke det litt mere ja :D

Lenke til kommentar

litt festlig hvordan shaman spillere sier at de er perfekt balansert, og at de kanskje trenger buffs og at andre klasser er overpowerd. så når noen sier en måte å drepe en shaman på, så kommer alle å flirer av det og sier hvor lett de kan eie deg alikevel.

 

shaman spillere er en snodig rase.

Hilsen overpowerd priest

Lenke til kommentar
litt festlig hvordan shaman spillere sier at de er perfekt balansert, og at de kanskje trenger buffs og at andre klasser er overpowerd. så når noen sier en måte å drepe en shaman på, så kommer alle å flirer av det og sier hvor lett de kan eie deg alikevel.

 

shaman spillere er en snodig rase.

Hilsen overpowerd priest

Så fordi en shaman ler av en dårlig taktikk, er shamanen overpowered? :cool:

Lenke til kommentar

Purge ftw.. til og med binde det på en museknapp:) mot mage så bør du bruke purge 2 ganger av og til.. for å være sikker på at du har fått vekk alt.. sikkerlig irriterenes å bli slow'a når du slår på han:)

 

skaff deg spell alert, da ser du når han begynner å kaste sheep. plaser spell asorb totem. og deng løs med en 2h:)

 

priest: purge ftw + tremor totem.

Lenke til kommentar
litt festlig hvordan shaman spillere sier at de er perfekt balansert, og at de kanskje trenger buffs og at andre klasser er overpowerd. så når noen sier en måte å drepe en shaman på, så kommer alle å flirer av det og sier hvor lett de kan eie deg alikevel.

 

shaman spillere er en snodig rase.

Hilsen overpowerd priest

Så fordi en shaman ler av en dårlig taktikk, er shamanen overpowered? :cool:

quoted for the truth !

Endret av Haku
Lenke til kommentar
flere gode tips her, takker takker. Noe mer jeg bør vite?

 

Jeg er jo seff klar over at man lærer best på egen hånd, men en liten jumpstart i PvP fighting hjelper en del  :yes:

Grounding totem er en av de beste skillene du har. Bind en key, og slipp den så snart cooldown er ute. I tillegg til å stoppe åpenbare spell som fireball, stopper den warriors charge og intercept stun, paladins hammer of justice stun og SoC proc, og sikkert mer som jeg ikke har oppdaget ennå.

 

Edit: duellerer du en annen shaman, slipp en searing totem. Med litt flaks får du din egen lille totemkiller som dreper den andre shamanens totemer med ca 1 attack speed :w00t:

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...