sigi Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 hei er det noen som vet om et program som man kan bruke for å lage en enkel hjemmeside med litt bilder og diverse? PS er totaltnybegynner så ikke noe fanzy HTML greier, ok? på forhånd takk
sinbad Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 frontpages er et godt alternativ viss man er helt blank. selv er jeg det og bruker front pages mvh sinbad
White Fox Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=354940
ErlendRU Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 frontpages er et godt alternativ viss man er helt blank. selv er jeg det og bruker front pages mvh sinbad Hvis man bruker Internet Explorer..Blir jo helt mongo i andre nettlesere
riktig Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Samme hvilket program du bruker, lær deg html. Det kommer du til å få bruk for uansett, ingen WYSIWYG-programmer skriver perfekt kode.
Pilot_ Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 WYSIWYG-programmer Hva står "WYSIWYG" for? "WYSIWYG" Står for "What You See Is What You Get". Det er programmer som for eksempel DreamWeaver, hvor du egentlig ikke trenger så mye kunnskap til HTML siden du bare velger det du vil ha og programmet lager koden til deg. Det er derfor jeg anbefaler Notisblokk, fordi da lærer du selv å kode og du vet hva du holder på med
Goscinny Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg syns du skal starte med Macromedia DreamWeaver MX 2004. Selv begynte jeg med Frontoage, men det var bare noe dritt. OG når du skal over til å bruke mer avanserte sider har du allerede et program som mange proffer bruker. Tror ikke nybegynnere vil ha noe større problem med Dreamweaver enn FrontPage. FrontPage=Microsoft=dritt
Haraldson Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Ingen grunn til å anbefale Notisblokk, makan til ubrukelig program å skrive kode i skal man lete lenge etter. Ta heller en titt på Notepad2 om du vil lære deg å skrive kode manuelt.
Pilot_ Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Ingen grunn til å anbefale Notisblokk, makan til ubrukelig program å skrive kode i skal man lete lenge etter. Ta heller en titt på Notepad2 om du vil lære deg å skrive kode manuelt. Notepad2 er også notisblokk Jeg sa ikke hvilken notisblokk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå