Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen, jeg vil være på TG. Kjipt at alle kompisene var opptatt.

Uansett, alle sammen, se opp. Opp i taket. Se etter de svære jævlene av noen høyttalere. Det skal være ganske mange av de. De er til sammen verdt 4 millioner, og det er min far som har solgt de til Vikingskipet. For jobben hans, selvfølgelig.

Ganske tøft? :D

Skrevet

Uansett, alle sammen, se opp. Opp i taket. Se etter de svære jævlene av noen høyttalere. Det skal være ganske mange av de. De er til sammen verdt 4 millioner, og det er min far som har solgt de til Vikingskipet. For jobben hans, selvfølgelig.

5912142[/snapback]

Og de kan levere 120dB til hver eneste sitteplass i vikingskipet. ^^

Skrevet

5912142[/snapback]

Onkelen min er gammal bussines partner med sjefen over tg, tøft hva? :rolleyes:

Skrevet (endret)

5912142[/snapback]

Og de kan levere 120dB til hver eneste sitteplass i vikingskipet. ^^

5912218[/snapback]

Hva, har de skrytt av de? Men det stemmer det, har hørt de selv når vi fikk VIP-biletter til et event, de kan lage lyd.

Jeg hørte at de tok livet av 15-20 fugler, som tydeligvis hadde lagt rede der oppe, med de den første uka.

5912142[/snapback]

Onkelen min er gammal bussines partner med sjefen over tg, tøft hva? :rolleyes:

5912229[/snapback]

Jada, kjempetøft. Gratulerer. Endret av ehs5
Skrevet (endret)
Noen som har en fjerneste ide om når kinoen starter?

5912228[/snapback]

Link

Jeg så en halvfeit gutt i orange boxer på tribunen. :)

Endret av Tomat-Ulf
Skrevet

mulig jeg er helt på jordet nå men hva er dette med Arne? Har aldri vært på TG og har heller egentlig aldri interessert meg for det men nå ble jeg nyskjerrig! :)

Skrevet
noen som gidder å skrive opp hvilke dc hubber som er åppe her på tg.

5912465[/snapback]

Chill. Bruk tg.dc-scene.net. Det beste er om alle bruker den samme.

Skrevet
Naboen min (Eirikeb) hadde 60 trojanere, 5 ormer og 4 bakdører på sin nyformaterte PC. (Formatert 5-6 ganger her på TG.)

5912522[/snapback]

det er vel kanskje noe som heter brukerfeil da?

Skrevet

Ze TG-blogg is now updated! Woot! Flere bilder kommer etterhvert, @kd har alle de gode nå, og vil poste dem i artikkelen hans. Bloggen er veldig viktig å følge med på, da gaffateip-tilfeller vil garantert dukke opp i løpet av de neste dagene.

Skrevet
Ze TG-blogg is now updated! Woot! Flere bilder kommer etterhvert, @kd har alle de gode nå, og vil poste dem i artikkelen hans. Bloggen er veldig viktig å følge med på, da gaffateip-tilfeller vil garantert dukke opp i løpet av de neste dagene.

5912633[/snapback]

Ey.. legg ut det fine bildet jeg tok i dag..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...