Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Det synes jeg vi må gjøre :p Få med folk fra Hønefoss også da vettu, så blir det enda flere..

Ja, vi _MÅ_ gjøre det. Hadde vært hyggelig å møte dissa folka. :yes:

EDIT: Men hvis vi hittil er 10, hvor mange personer er det egentlig plass til på en rad?

Endret av NorthGarden
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Blabla. Drit i det.

EDIT: Men kan vi ikke foreslå dette for Ueland? Det er vel han som har ansvaret for å sette opp HW-rekka?

Endret av NorthGarden
Skrevet
Det synes jeg vi må gjøre :p Få med folk fra Hønefoss også da vettu, så blir det enda flere..

Tonio!

.... Hvs hun vil da. :p

Eller... hvis hun tørr da :devil:

:p

Skrevet (endret)
Håper ikke det....

Håper ikke hva?

Blabla. Drit i det.

EDIT: Men kan vi ikke foreslå dette for Ueland? Det er vel han som har ansvaret for å sette opp HW-rekka?

Endret av NorthGarden
Skrevet
Sry. Har oppdatert nå.

EDIT: Forresten, hvor lang er en "vanlig" rekke? Eller rad da.

Om jeg ikke husker helt feil så er det 2 *32 plasser på hvert bord :)

Skrevet

Tviler sterkt på jeg kommer i år. Har jobbet noen år nå uten å hatt fri i påsken, så neste år satser jeg på å ta påsken på hytta for en gang skyld.

Skrevet

Forresten. Hvordan er det med sikkerhet på TG.

F.ex. når man går for å legge seg.

Det er jo jævlig lett for noen å rappe med seg musematta eller headsettet ditt?

Skrevet (endret)

Er det noe interesse for gb-rekke@hw-rekka. Så kan vi prøve å lage en stor rekke.

Om vi blir 30 pers. har jeg gjort overslag på 80kr/pers. Da går jeg til annskaffelse av switchen. Det vil også muligens bli mulig å få låne netverksutstyret i fremmtidige lan, for de som er med på å |"spleise" på switchen. Om det er noe interesse, så kan du sende meg pm, så jeg kan lage en interesse-liste, og lage en tråd for gbit-rekka, slik vi hadde i fjord.

EDIT: Da vil jeg kjøpe en 24-porters switch+ å bruke den 8 porters switchen vi brukte i fjord ;)

Endret av danielsn
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...