Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bankkort, Pass, Førerkort osv. funker fint..

Mye funker bare det har bilde, fødselsdato/personnummer..

Er ikke akkurat så streng på tg for å si det sånn..

5891067[/snapback]

Hehe..

Flott :D

Da kan jeg legge meg, og vite med sikkerhet at jeg ikke vil ha NOEN problemer med å komme inn på TG.. tror jeg da :roll:

Lenke til kommentar

Nå har eg eit lite problem: PÅ fredag før eg reiste (på hytta) skreiv eg ut billetten til TG, der stod det at eg har plass 57 rad 36. Men nå som eg har internett tenkte eg at eh skulle oppdatere med litt. Så finner eg ut at eg har fått plass 58 :( Har det noko å sei for min del? kommer eg inn med en billett som det står 57 på men egentlig har eg plass 58?

 

MvH toen.

Lenke til kommentar
Nå har eg eit lite problem: PÅ fredag før eg reiste (på hytta) skreiv eg ut billetten til TG, der stod det at eg har plass 57 rad 36. Men nå som eg har internett tenkte eg at eh skulle oppdatere med litt. Så finner eg ut at eg har fått plass 58 :(  Har det noko å sei for min del? kommer eg inn med en billett som det står 57 på men egentlig har eg plass 58?

 

MvH toen.

5892892[/snapback]

Det spiller absolutt ingen rolle, du kommer inn allikevel. :)

Lenke til kommentar
Nå har eg eit lite problem: PÅ fredag før eg reiste (på hytta) skreiv eg ut billetten til TG, der stod det at eg har plass 57 rad 36. Men nå som eg har internett tenkte eg at eh skulle oppdatere med litt. Så finner eg ut at eg har fått plass 58 :(  Har det noko å sei for min del? kommer eg inn med en billett som det står 57 på men egentlig har eg plass 58?

 

MvH toen.

5892892[/snapback]

Det spiller absolutt ingen rolle, du kommer inn allikevel. :)

5892903[/snapback]

da var problemet løst! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...