Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Ser ut som en fin hylle det der. :)

 

Jeg er ganske spent på hvordan hylla våres ender opp. Vi har ikke funnet tid til å lage den i felleskap, så han ene fyren som er borte hos faren sin ATM skulle lage nå i helga.

5888983[/snapback]

Jeg fåper bare bordet tåler en del, for hylla er tong!

5889001[/snapback]

Det er plater som står på europaller.

5889038[/snapback]

Jeg vet..

Bare å satse på at platene tåler hylla :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

pallene tåler det nok, har sett noen av de konstruksjonene de har der oppe, og de er ikke små. men er vel greit å få beina på hylla mest mulig over pallene, for å hindre at vekta kommer mellom de.

 

edit: fint formulert innlegg dette ja :ermm:

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Nå er hvertfall jeg fornøyd, og jeg vil tippe at jeg sier det på vegne av Eirikeb og hans venner(1+3),

Jeg skal egentlig sitte ved siden av Eirik, men det er ikke noe som trenger å fikses på, vi kan jo bare bytte oss imellom. Så ja, vi er fornøyde. :)

 

Forresten kommer jeg sikkert til å ta noen paparazzi-bilder av diverse forumbrukere. :!:

5888814[/snapback]

Jeg ville så veldig gjerne sitte ved siden av Eirik vet du ( :love: ( :p )), så var jo derfor dere ble flyttet over til rad 37 og som du sier selv er plasseringer dere i mellom noe dere kan ordne der.

Du får forresten ikke ta et eneste bilde av meg, ellers blir'u skikkli ban...k... Øhrøm Ellers spammer jeg MSN'n din mener jeg ^^ .

 

@danielsn: Jeg sier ikke nå at jeg ikke stoler på deg, men du skal vite det at når jeg kom hjem fra en russerevy nettopp var det første jeg gjorde å dobbeltsjekke at alle satt på riktig plass.... :wee:

 

edit: stemmer det at det er stoler der borte?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Det beste jeg kan stille opp med er kjøkkenstol da. :wee:

 

Men hvordan blir det for meg når jeg stiller opp med to billetter? Får jeg to bånd eller noe slikt? Noen spessielle regler etc.?

 

@kd: Vet at jeg skrev "spessielle" i stedet for spesielle, men det er min spessielle måte å skrive på så ikke bland deg! :p

Lenke til kommentar
Ingen aldersgrense vil jeg tro, men er du under 15 må du ha med en lapp signert av foresatte, om at du har lov.

5890535[/snapback]

Det gjelder ikke de som HAR fylt 15 år for lenge siden og fyller 16 år, 30. April?

5890586[/snapback]

 

Tror ikke det gjelder deg, nei ;)

 

Men for sikkerhets skyld skader det vel ikke å ta med en liten lapp fra dine verge®?

Lenke til kommentar
Vennen min var 16 og ble spurt om sånn "foreldre-lapp" i fjor. ;)

 

Best å ta med.

5890733[/snapback]

Før eller etter han sa alderen? Og hvordan gikk det til slutt, han kom vel inn? Kan vel alltids få en lapp da ;)

5890744[/snapback]

 

Det gikk jo bra, men han vakta var stad og mente det var 16års grense.

Lenke til kommentar
Vennen min var 16 og ble spurt om sånn "foreldre-lapp" i fjor. ;)

 

Best å ta med.

5890733[/snapback]

Før eller etter han sa alderen? Og hvordan gikk det til slutt, han kom vel inn? Kan vel alltids få en lapp da ;)

5890744[/snapback]

 

Det gikk jo bra, men han vakta var stad og mente det var 16års grense.

5890772[/snapback]

Da får jeg årne lapp også da..

Hva skal det stå på den?

"min sønn, Håvard *** har tilatelse til å dra på The Gathering"

*underskrift*

 

?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...