Gå til innhold

Du vet du er nerd når..

Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du vet du er nerd når du har lært moren din som kan nada om pc til å bruke FF istedenfor IE. :wee:

Haha, gjort det samme :p

Mee2, men de "glemmer" det stadig :p

Skrevet
Du vet du er nerd når du har lært moren din som kan nada om pc til å bruke FF istedenfor IE. :wee:

Haha, gjort det samme :p

Jeg lærte mamma å bruke Opera. Men hu har det ikke på dataen sin nå.

Skrevet
Du vet du er nerd når du irriterer over at folk forkorter Firefox FF istedet for Fx som er det riktige.

(no offence, bare pirking.)

Tja.. Fire Fox.. FirefoX.. FF høres nå mest riktig ut for meg! :)

@JFM, Opera, Firefox, it's all good :wee:

Skrevet
Du vet du er nerd når du irriterer over at folk forkorter Firefox FF istedet for Fx som er det riktige.

(no offence, bare pirking.)

var akuratt det jeg skulle si :p

--

Du vet du er nerd nar du leser i to like boker ( en pa skolen og en hjemme ) og onsker du hadde Opera Link sa du kunne synkronisere bokmerkene :whistle:

Skrevet

Mormora mi ringte for en liten halvtime siden og spurte hva hun skulle bruke det derre Opera til?

Jeg innstallerte og lærte hun alt om det i forrige uke, så det skal sies at jeg ble meget irritert.

Skrevet

Det at hun sier Ja, ja, ja betyr ikke at hun skjonner det :p

Har selv installert Opera til noen ikke fult sa PC-vante folk, sa jeg skjonner det godt.

Jeg sier ja, mm, ja i russisken hele tiden xD

Skrevet
Å surfe på nett på en iPod eller PSP er jo som å dra trailer etter halsen. Det er jævla tungvint.

Om man sammenligner en touch med en laptop f.eks, så er den jo mye mindre, lettere osv. Dessuten, har du prøvd å surfe på en touch? Det er mye bedre enn man skulle tro. Jeg vil gjerne ha muligheten til å surfe når jeg vil, og derfor vil jeg gjerne ha en liten sak som lar meg gjøre det, på en praktisk måte=)

Skrevet
du vet du er nerd når du blir voldtatt og nyter det, også anmelde det etterpå :!:

Man kan vel egentlig ikke nyte voldtekt, siden voldtekt er ufrivillig? Og om man faktisk nyter noe, så vil jeg ikke si at det er ufrivilleg.

Skrevet
du vet du er nerd når du blir voldtatt og nyter det, også anmelde det etterpå :!:

Man kan vel egentlig ikke nyte voldtekt, siden voldtekt er ufrivillig? Og om man faktisk nyter noe, så vil jeg ikke si at det er ufrivilleg.

Nja, om det er alt man får seg. Er jo per definisjon voldtekt. Om man nyter vold er det fortsatt vold.

Skrevet (endret)

Men voldtekt er jo generel betegnelse på å bli tvunget. Og ingen vil bli tvunget, da blir man jo ikke tvunget

edit: det så jævla rotete ut xD

Endret av VisualStudio

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...