Gå til innhold

Half-Life: hl2 aftermath trailer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må få spilt HL-2 først.. Kjøpte det på utgivelsesdatoen, men ytelsen på pcen min tilfredsstilte meg ikke. Det spillet kan man ikke spille med smålagg og grafikken på low. Så jeg har ventet. Nå har det stått på hylla og ventet i snart ett år. Ny pcen er klar i løpet av uka. Gleder meg : P

Og når (ikke hvis) det faller i smak skal jeg begynne å glede meg til lost coast og aftermath : >

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel egentlig veldig naturlig å si "Kult, jeg gleder meg til det kommer!"..

Men mange av de som sa det til HL2 ble ganske skuffet.

Ikke vits å lage en masse forventninger til det. Egentlig ikke vits å vise en trailer heller, fordi en trailer som dette viser bare det beste av det beste.

Og vil kanskje lage feil intrykk i forhold til det egentlig kommer til å bli.

Oh and btw.. en trailer gjør bare at folk gleder seg enda mer.. :thumbdown:

Skrevet

Og det er dumt at folk gleder seg til eit spel dei liker? Mulig det var ein del som vart skuffa, men mange (inkludert meg) synest HL2 var knallbra.

Skrevet

HL-2 fikk jo knall gode kritikker og anmeldelser og mange gamere meg inkludert likte de vi fikk servert. Synes at HL-2 har satt en slags standard for åssen fremtidens grafikkmotirer, og fysikk bør legge seg ut på. Er fader meg ikke mange spill i dag på markedet som både har den fine grafikken, gamplayet, og fysikken som HL-2. :thumbup:

Skrevet
Det er vel egentlig veldig naturlig å si "Kult, jeg gleder meg til det kommer!"..

Ikke vits å lage en masse forventninger til det. Egentlig ikke vits å vise en trailer heller, fordi en trailer som dette viser bare det beste av det beste.

Oh and btw.. en trailer gjør bare at folk gleder seg enda mer.. :thumbdown:

STFU-Kitten_died.jpg

Skrevet

Violence..? Maybe you mean truth?

Fordi som likte spillet så er det ikke det din klovn. Om du ikke kommer med noe konstruktivt fordi du ikke liker spillet så kan du så like godt la vær å poste

Jeg har aldrig sagt at jeg ikke liker "spillet" ditt. Skjønner ikke hvordan spill du snakker om engang..

Snakker du om traileren eller HL2?

Og jeg tror ikke det er opp til deg om jeg skal poste eller ikke...

Skrevet

Violence..? Maybe you mean truth?

Fordi som likte spillet så er det ikke det din klovn. Om du ikke kommer med noe konstruktivt fordi du ikke liker spillet så kan du så like godt la vær å poste

Jeg har aldrig sagt at jeg ikke liker "spillet" ditt. Skjønner ikke hvordan spill du snakker om engang..

Møkkalei folk som whiner om hype. Om en likte HL2, hvorfor skal Aftermath da være så dårlig?

Skrevet (endret)
Om en likte HL2, hvorfor skal Aftermath da være så dårlig?

Om du leser den første posten du quota av meg så har du svaret.

Edit: tråden?

Endret av Newt32
Skrevet
Om en likte HL2, hvorfor skal Aftermath da være så dårlig?

Om du leser den første posten du quota av meg så har du svaret.

Eg ser desverre ikkje svaret.

Ein trailer er for meg eit teikn på at spelet er på vei, nei den viser ikkje stort, men er du stor nok fan av HL2 så liker du alle sånne ting.

Eg skal forklare deg kvifor eg kjem til å like denne utvidelsespakken: Eg likte gameplayet i HL2, motoren er nøyaktig den samme i Aftermath. Historia til HL2 er ein av dei som har fenga meg mest av alle spel, og berre å få vite fortsettelsen er grunn nok til å glede seg.

I mange tilfeller er nr. 2 av eit spel dårlig, men dette er eit utvidelsespakke, alt er det samme, bortsett frå detaljar i gameplayet kanskje og historia.

Skrevet
Eg ser desverre ikkje svaret.

Fordi den første posten co2 quota var denne:

Oh and btw.. en trailer gjør bare at folk gleder seg enda mer..  :thumbdown:

men er du stor nok fan av HL2 så liker du alle sånne ting.

Nettopp dette som på en måte va "budskapet" i det jeg sa.. en stor fan av HL2 trenger ikke like fortsettelsen av HL2.

Skjønner du hva jeg mener? En stor fan kan bli skuffet også.

Skrevet (endret)

Der var da voldsomt til kverulering da. En trailer lages ikke bare for å skape "hype". Den skal reklamere for produktet slik at andre enn store fans vet at spillet kommer.

Om fans kommer til å bli skuffet eller ikke er en helt annen diskusjon.

Endret av TCi
Skrevet (endret)
Om fans kommer til å bli skuffet eller ikke er en helt annen diskusjon.

Ja sorry. Jeg er en kverulant. Og jeg nekter ikke på det.

Traileren var fin den :)

Endret av Newt32
Skrevet

planene til Valve for HL er også å forbedre motoren etter hver expansion som kommer ut. Som vi ser i lost coast er det grafikk som er den store nyheten. Hvor i aftermath vil det være AI de vil legge mest vekt på. Tror nok vi kommer til å se mange HL historier fremover. Hvis ikke jeg husker helt feil er det planer om å lage en 7-8 HL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...