Gå til innhold

F.E.A.R - Skal du kjøpe det?


Anbefalte innlegg

Tittelen sier sitt...

 

Gøy å se hvor mange her på forumet som skal kjøpe seg F.E.A.R.

Skriv om du skal kjøpe det eller ikke, og gjerne hvorfor/hvorfor ikke.. :D

 

Jeg starter: SKAL, fordi det er et slikt spill jeg har ventet lenge på.

Skummelt, bra AI, digg grafikk, og nice lyd/effekt..

 

F.E.A.R :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal jeg og.. Directors Ed altså. spiller veldig få og lite spill men det her er et av de få jeg liker og gidder å spille.

 

hvor kan man kjøpe Directors Ed?

Kommer forhåpentligvis til norge, eller så kan du kjøpe det på ebgames.com (har ikke de en butikk eller to i norge?)

Lenke til kommentar
Nei.

 

Liker ikke å spille FPS for meg sjøl, foretrekker multiplayer. Har ikke spillt igjennom HL2 engang. Men, sier ikke nei takk til å prøve det hvis jeg får sjansen. :)

F.E.A.R blir forhåpentligvis det nye HL2/CCS ;) Gleder meg like mye til multiplayerdelen som jeg gjør til å spille igjennom singelplayerdelen.

Lenke til kommentar
skal jeg og.. Directors Ed altså. spiller veldig få og lite spill men det her er et av de få jeg liker og gidder å spille.

 

hvor kan man kjøpe Directors Ed?

Kommer forhåpentligvis til norge, eller så kan du kjøpe det på ebgames.com (har ikke de en butikk eller to i norge?)

EB games på Strømmen storsenter hvis jeg ikke tar feil..

JA! Jeg skal kjøpe det, har greie forventninger til dette spillet, etter å ha prøvd demoen,

men redd for å bli kraftig skummelt, så jeg tror ikke stort om dette spillet før jeg har prøvd full versjonen.

Lenke til kommentar

Fy Faaaaaan!

 

Testa nettopp demon, så vidunderlig vakkert og skremmende! =) Og det kommer fra en person som liker å uttale at han aldri blir skremt av skrekkfilmer/spill, men da den jenta sto i stigen skvatt jeg som f!!!

 

Stakkars Doom 3, prepare to get some whoopin!

 

Så ja, blir vel å kjøpe det.

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...