Gå til innhold

F.E.A.R Direkte dårlig! (demo test)


Anbefalte innlegg

Det siste poenget er bare et av mange

 

Er overasket over at så mange faktisk synes det er knall bra, men skall ikke si noe på det seff.

 

Har gitt det fler sjangser nå å har fortsatt samme oppfatning, overaskenedet dårlig. Og prøvdet den "matrix" slow motion effekten mer å må si meg enig i en annen kar her, det blir bare et kaos av farger som ligner mer på en surealistisk tegnefilm sak.

 

Når jeg tenker over det er jo denne ideen knabbet fra Maxpayne!.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La oss se det fra et objektivt syn:

La oss se på dette spillet og sammenligne det med alle andre spill.

 

Grafikken ER bedre enn snittet (fakta).

Fysikken ER bedre enn snittet (fakta).

I min mening ER historien bedre enn standarden (min teori).

Spillet prøver å være skummelt, noe det for veldig mange er (som nevnt kan man ikke klage på at et spill er RTS, slik som dette er skummelt).

 

Så da kan egentlig ikke trådstarter si at spilelt er DÅRLIG!

Vel, det er kanskje ikke det beste ever, men siden egentlig alt i spillet er over standard, kan du heller ikke si at spilelt er DÅRLIG!

Det er helt greit at du ikke liker det, det har jeg ingnen problemer med, men det er da vel ikeke DÅRLIG fordi du ikke liker det?

 

BTW: Nord, jeg sa at jeg synes det er teit at folk synes slike spill er skumle, ja. Men jeg har aldri sagt at det ikek er lov å være skumle. Jeg aksepterer at folk synes de er skumle (det finnes ikke to mennesker i hele verden som synes akkurat det samme om alt likevel), men jeg synes fortsatt at det er snålt, da det er så langt fra virkeligheten. Synes selv at faktabaserte ting, slik som Watergate-skandalen er mye mer skremmende, og når man leser bøkerne som er relatert til saken, DA kan man virkelig få problemer med å sove om nettene.

 

MIN mening er at demoen er topp, og jeg håper spillet blir like bra (+ at det fikser noen ganske teite bugs).

Jeg tror forresten at de fleste (saklige) anmeldere vil være enige med meg, da dette spilelt teknisk sett ser ut til å bli kjempefint. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Som forklart synes jeg spillet er Dårlig pga hypen, farlig å love for mye

 

Spill som FArCry, komm fra intet å overasket helt motsatt (friheten i det spillet er helt topp, spillbarhet på sitt beste)

 

Prince of Percia Sand of time som ikke er et fps seff overasket også på motsatt måte, mange kule nye effekter og utrlig flott graffikk for sin tidsepoke

Lenke til kommentar
Som forklart synes jeg spillet er Dårlig pga hypen, farlig å love for mye

 

Spill som FArCry, komm fra intet å overasket helt motsatt (friheten i det spillet er helt topp, spillbarhet på sitt beste)

 

Prince of Percia Sand of time som ikke er et fps seff overasket også på motsatt måte, mange kule nye effekter og utrlig flott graffikk for sin tidsepoke

Syns nå egentlig ikkje FEAR har fått samme hybe behandling som verken HL2 (verre for du det ikkje), D3(variasjon og engasjement mye azz) Og BIA( situational Ai, kor?)

 

De tre spilla overfor blei så jævlig Hypa, det det er nesten ikkje grenser. Neste offer for dette tror eg er nok STALKER. Men FEAR, er godt mulig eg ikkje har vert så fixerts på dette spillet som f.eks de ovrnevnte spilla, men fra dag 1 da vi først fikk se in-game fim fra FEAR, da var eg fanget. Og eg syns demoen infridde så det suste, bortsett fra lengden da.

 

Hypemessig er dette spillet ingenting i forhold til ovenevnte spill, og FarCry gjorde vel det eneste rette mener eg, nemlig å dukke opp meir eller mindre å ta folk med storm. Kan jo trekke fra Riddick spillet, som er ett fytti pokker så bra spill. Hadde aldri hørt noe om det eg før folk her inne begynte å prate om det. Tror dette spillet ikkje har fått den suksessen det fortjener sånn sett ;)

 

Dette innlegget sklir muligens litt OT da men ;)

Lenke til kommentar
Som forklart synes jeg spillet er Dårlig pga hypen, farlig å love for mye

 

Spill som FArCry, komm fra intet å overasket helt motsatt (friheten i det spillet er helt topp, spillbarhet på sitt beste)

 

Prince of Percia Sand of time som ikke er et fps seff overasket også på motsatt måte, mange kule nye effekter og utrlig flott graffikk for sin tidsepoke

Jasså, så du synes at spillet er dårlig fordi det har blitt lovet mer?

 

1. Selv har jeg lært at man ikke skal bedømme spillet fra hvordan det etter planen skulle være, og hvordan det ER.

 

2. Hva mer er detegentlig som har blitt lovet?

 

BTW: FarCry kom IKKE fra intet. Det var et spill som mange (inkl. meg selv) hadde store forventninger til, selv lenge før det kom.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Helt riktig oppfattet, har sett bilder og har lest mye om spillet, ting blir ekstra dårlig når dem ikke leverer etter forventingen ikke sant.

 

Det er helle rikke nødvendig å kværulere videre på dette, det som er greit å få med seg er dem som synes fear leverer eller ikke, fatter ikke hvorfor du quoter meg en gang, burdet være ganske tydelig hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Kanskje det er du osm har satt dine forventninger om spillet veldig høyt? Og føler at den ikke lever opp til DINE forventninger.

 

Men seriøs, å bedømme et spill som ikke kommer ut om en stund utifra en demo som ikke varer så mye, blir ikke riktig det og. Mye kan fortsatt forandre seg. Men å ha sky høye krav til spill gjør at man bare blir skuffet uansett hva spillet ender som.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig,det er jo det som er poenget?? , er fullstendig klar over at jeg ikke kan snakke for hele hw.forumet når jeg synes en ting, det er derfor jeg tar det opp i en tråd for å se hva dere andre mener. Det er ikke nødvendig å for meg å quote en som synes det er en skummel demo for å fortelle ham at han er en letskremt dust, det som er greia er jo å finne ut at det faktisk er en del som syntes den var skremedet - for å ta 1 eksempel

 

La oss heller gå videre med hvem som syntes hva om demoen?, skulle tro de fleste hvar\er mer intresert i å lese om det.

 

Edit

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Tror mesteparten av folket allerede har skrevet sitt i den andre FEAR tråden, men here goes.

 

Kort og greit hadde eg høge forventninger til denne demoen, og de infridde så til de grader.Det eineste store negative var som kjente lengden på demoen, ellers er det en fin håndfull bugs her og der.Grafisk sett syns eg FEAR er en perle, og lyden ikkje minst spiller en stor rolle i dette spillet.Det som kansje imponerte meg mest med spillet var faktisk AI til de fiendtlige soldatene, tror rett og slett det er noe av den beste eg har sett i ett spill.Det første som slo meg da eg kom i kontakt med disse var marine soldatene fra HL1, husker tilbake i den tid at eg ble satt kraftig ut på sidelinja av disse. Blir intressant å prøve retail versjonen for å få testa AI grundigere ut.

 

Eg har hørt at mange syns våpna var litt lame ;) Personlig så syns eg disse rett og slett er kanon, eneste den railgun lignende tingen som ødela LITT. Har faktisk aldri brukt denna på noen fiender med nærmer ettertanke, blei litt for unaturlig for min smak.

 

FEAR har som mål å bringe litt nytt i en ellers traust utvikling innen FPS sjangeren, og det gjør det. Her er det vel bullet-time som vi kjenner så utrolig godt ifra Max Payne spilla som er den største nyheten. BT er noe av det feteste eg har prøvd i ett spill, og i FPS spill er det bare rett og slett konge. Skal inrømme at det hele føles mye bedre i MP spilla, siden det er 3.personssynsvinkel, men what the heck, FETT er det ihvertfall.

 

Eg er en person som lever seg grundig inn i et spill, vist det overhodet er engasjerende nok og fenger på de riktige stedene.FEAR er i likhet med Doom3 ett spill som skal skremme, og de skremte meg opptil flere ganger, tom. da eg ramla meg gjennom demoen for andre gang. Det er jo ikkje til å legge skjul på at musikken er kald og dyster, så digger eg sånne småjenter med søt kjole og svart langt hår. Så ler hu atpåtil, lekkert og skremmende.

 

Eg er ganske positivt instillt til denne lille smakebiten av FEAR,og skal garantert kjøpe spillet når det kommer, dette må ikkje en fattig student gå glipp av :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...