Gå til innhold

klarer ikke logge på bf2 :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok i sta kjøpe je gmeg bf2 ;) instalerte spillet, la inn nyeste patch og satte i gang.. oppretter så klart en acount og fyrer i gang.. første feil oppstår her.. det passordet som står der fra før(remebmer password) er feil.. så må skrive inn mannuelt :hrm: men pytt pytt overlever da det.. så kommer problemene.. første gang jeg prøve kom jeg til bf menu en.. valgte kontroll osv og skulle joine en server som noen av venna mine spilte på.. så fikke ip en over ventrillo og skreiv inn.. men nei da.. "can not connect to server, og at det var noe med tilkoblinga mi, skulle prøve senere osv:() samme skjedde med alle andre servere.. hmm rart tenker jeg.. sitter jo å snakker med folk på ventrillo så kan umulig være netverket.. jaja... :realmad: restarter pc en og håper på at det kanskje vil hjelpe..resarter også internett modemet i samme slengen...

og prøver på nytt(denne gangen uten at ventrillo står i bakrund).. men hva skjer nå.. jo den klarer ikke en gang å connetcte til acount server:O lar den stå i 2-3 min men nei da.. musikken kjører i bakrund og "2"merke snurrer rund som det skal.hmm tar ctrl,alt del og ser at det står"not responding"...(se bilde)

noen som veit hva det er som skjer`??

har 768kbit linje fra tele2 og bruker trådløst netverk. signal styrke står som velidg bra og at den motar 11mbit(max på mitt kort) hmm..

etter at jeg avslutter(via task manager ) går det ikke å gå inn på internett(firefox).. må da restare det klo varme modemet..

hva i huleste satan er det som er feil?? :realmad: bf1942 fh funker jo fint så..

please hjep. har prøvd det meste.. brannmuren skal godta spillet, klarte å komme inn en gang og da satte jeg den ned på 256kbit..(inne på spillet) igjen please help!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jippi funker nå.. eneste jeg måtte gjøre er å var å velge iconet "Play bf2" istede for"play bf2 online" :thumbup: men nei nå skal det spilles :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...