Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

jeg elsker nextgentel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud har bestilt ADSL2+ og får FORTSATT Ikke leveringsdato.

 

Dritt folk... syns det er tragisk at jeg må via NGT for å få en høyhastighets linje i Bergensområdet.

 

ENESTE grunnen til at jeg velger NGT !

 

Ringte for noen dager siden til salgsavdelingen som satte meg over til kundeservice som igjen satte meg over til levereanse.

Lenke til kommentar
jeg elsker nextgentel.

 

-stabilt

-lite nedetid

-bra support (e-mail)

-de økte hastigheten min fra 2000 kbps til 3500 kbps (studenttilbud)

 

:D

Heldig du, jeg har:

Data rate 1472 Kbps down; 352 Kbps up

 

Det er forsåvidt ikke NGT sin feil, men dårlige linjer. Må "retraine" ADSL boksen omtrent daglig.

Lenke til kommentar

Hatt NGT i 4 år eller noe nå, hatt nedetid på 5 min! Bor i Trondheim.

Begynte på Bravo 640kbit inn, gratis økning i små mengder gjennom tida helt opp til 1450kbit, da oppgraderte vi til delta 3000. 2 uker etter fikk vi 3600 inn uten noe ekstra betaling, og nå sist, 4200 inn :D

Laster ned i 540 kb/s, greit det ja!

Lenke til kommentar
Hatt NGT i 4 år eller noe nå, hatt nedetid på 5 min! Bor i Trondheim.

Begynte på Bravo 640kbit inn, gratis økning i små mengder gjennom tida helt opp til 1450kbit, da oppgraderte vi til delta 3000. 2 uker etter fikk vi 3600 inn uten noe ekstra betaling, og nå sist, 4200 inn :D

Laster ned i 540 kb/s, greit det ja!

Ja jeg husker å ha begynt på Bravo 640 kbit in, så gratis økning, litt om gangen til 2000 kbit. Og nå for 7-8 timer siden fikk jeg oppgradert til 3600 kbit på grunn av student tilbud :love:

 

(håper å kunne nå de NTNU 10mbitttt jævlene en dag :!: )

Lenke til kommentar

Kan bare si meg fornøyd med Telenor. Ringte den anngående oppdatering av linje fra 2 til 4 megabit.

 

Kunne ikke levere det pga for lang linjelengde så jeg fikk en måned gratis adsl pluss 20% på telefon til mobiler og super lørdag og ymse rabatter i hytt og pine.

 

Ble helt overveldet av service fra Telenor. :w00t:

Lenke til kommentar

Kan jo slenge meg på her, hatt Nextgentel i Oslo over et år nå, linja har aldri vært nede og de er veldig konkurransedyktige på pris, fått en del gratis økninger. Veldig fiffig at de åpna slusene i hele sommer for en liten engangs-sum også, har 6944/864 for øyeblikket.

 

Det eneste jeg har noe å utsette på er kunde-service, om man skulle trenge det. På det området er de rett og slett for dårlige.

Lenke til kommentar

Har Echo (8032/864) i teorien, som holder ganske bra.

Da jeg har 79xx/864 og uploden pleier ligge på godt over 90kb.

Laster max load på newsgroup/usenet ;)

Nedetid er det lite av, en til to ganer i året, om ingen ting i det hele.

Bor ca. 1000 meter fra sentralen på Voss. Så linja er ganske stabil den :yes:

 

Ergo så er jeg ganske godt fornøyd med NextGenTel.

 

Lengter litt etter bedre tilbud her, som Lyse med (50/25mbit) osv. til en overkommelig pris :D

Endret av TeCh2pe
Lenke til kommentar
Har Echo (8032/864) i teorien, som holder ganske bra.

Da jeg har 79xx/864 og uploden pleier ligge på godt over 90kb.

Laster max load på newsgroup/usenet ;)

Nedetid er det lite av, en til to ganer i året, om ingen ting i det hele.

Bor ca. 1000 meter fra sentralen på Voss. Så linja er ganske stabil den :yes:

 

Ergo så er jeg ganske godt fornøyd med NextGenTel.

 

Lengter litt etter bedre tilbud her, som Lyse med (50/25mbit) osv. til en overkommelig pris :D

Akkurat samme her, bor på voss, litt lengre avstand, så her har jeg bare 69xx/864 :) Veldig fornøyd, lite nedetid, så bare happy faces her :D

Lenke til kommentar

Har den siste hatt litt behov for kundeservice da jeg har drevet med litt overføring av abb med forhåndsbetalt faktura o.s.v. Så har vært i kontakt med de 4 ganger på 2 uker. Først det negative: Det tar TID å komme igjennom! (1 gang 30 mins, 2. gang 45 mins, 3 gang 35 mins, 4 gang 10(!)). Men etter å ha fått svar, så har alt foregått prikkfritt. Overføringen av abb ble gjort dagen etter jeg ringte første gang (fikk beskjed om at det kunne ta opptil 3 mnd :ermm:) Her må de ha overgått seg selv! Det er kanskje i utgangspunktet å forvente at overføring av abb fra ên person til en annen skal gå knirkefritt, men nå snakker vi altså om NGT her :p.

Ellers er linja fjellstabil, ingen rot med fakturaer, hastigheten er upåklagelig ..og generelt må jeg sies å være en storfornøyd NGT kunde :love:.

 

Bare håper de klarer å forbedre svartiden på support. Jeg ble rimelig lei av ventemusikken. Spesielt siden enkelte sanger hang seg opp og ble spilt i repeat i 40 mins... :ermm::no:

Lenke til kommentar

NGT= Total Rip-off

 

Ble lovet Adsl2+ innen 8 uker, har nå sittet uten i 4mnd og betaler for echo 2 linje og nextphone 2 (som følger med ADSL2+), noe som er dyrere enn Echo2..

 

Fikk Nextphone2 fra min Echo2 bestilling.

 

Eneste grunnen til at jeg er dum nok til å sitte med NGT er fordi de har linjer som er brukbare i motsettning til endel andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...