Idioteque Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 (endret) http://files.filefront.com/Barbarian_Invas...;/fileinfo.html Laster ned nå. http://www.3ddownloads.com/strategy-gaming...59E46E14BF7A177 En pakke som legger til noen flere battles til demoen. (Helt uoffisiell) EDIT : Denne demoen er ikke helt offisiell da den kom med PCGamer bladet, og det ikke er en .exe installfil, bare en mappe med demoen i. Den offisielle kommer nok i løpet av neste uke. Endret 7. august 2005 av GuardiaN--
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 JEG VIL HA!!!!! *gråte* Men maskinen herklarer nok ikke å kjøre det...
DurinVIII Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 (endret) OMG!!! LASTE NED Takar Herr Brun Edit: Tusen takk, GuardiaN Endret 7. august 2005 av DurinVIII
Hr. Jenssen Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Ajaj! Blir spennende å se når offisiell-demoen kommer! Venter til da med å laste ned og installere den, jeg.
TSP Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 (endret) Hva er det med slike som deg GuardiaN--?!?!?!? Her skulle jeg, siden min mor ba meg så snilt om det, legge meg klokken tolv... Men hva gjør du liksom...? Joda du kommer og gjør så mamma kan risikere å komme ut klokka 02:00 om natta og ta meg på fersken! ARRRRRRRRG! ( ) Jeg følte på meg at jeg bare burde ta datan rett av... *laste ned* Gleder meg sykt til å prøve! Ikke god nok maskin Herr Brun? Tilleggspakker krever da ikke noe særlig mer av maskina din, og du har jo spilt R:TW.... Edit: Aha, du har vel flyttet til Frankrike..? var det ikke det Edit: Tror jeg må vente lenge på å få lasta ned... det er visst kø på de fleste mirrorene... Edit2: Spilte forresten R:TW like før jeg gikk inn på forumet, og var i et slag med noen gallere Edit3: Svarte! Jeg tar ikke sjansen på å laste ned, som tar meg rundt 45 minutter og senere sette meg ned å spille... Så mye som jeg sitter ved datan allerede henger jeg i en ganske tynn tråd.... Edit4: Hjelpe meg så mye jeg editer a! TSP Endret 7. august 2005 av The Strategy-player
Idioteque Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Edit: Tusen takk, GuardiaN You're welcome.
TSP Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 (endret) Vet dere hva jeg fant ut eller? At man kunne velge hvilken fraksjon man ville være. Slik var det jo ikke med forrige demo. Nå skal det spilles med alle fraksjonene på de forskjellige bretta Endret 8. august 2005 av The Strategy-player
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Tror han har solgt pc'n sin. Poor bastard Hvordan i pokker vet du det? Har jeg skrevet her eller no? Er ikke i Frankrike, men i oslo atm. Har en sucky bærbar som lagger på flash-filmer, så den kjører nok ikke R:TW. Gammelmaskinen kjører det fett som bare det, men den er solgt ja... Herr brun
TSP Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 (endret) annmeldelse så langt? fortell oss godbitene Hvis noen har noe "minianmeldeser" kommer det i førsteinntrykk -tråden. Kommer nok med noe utover kvelden. Synd du ikke kan spille da Herr Brun! Endret 8. august 2005 av The Strategy-player
DurinVIII Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Tror han har solgt pc'n sin. Poor bastard Hvordan i pokker vet du det? Har jeg skrevet her eller no? Er ikke i Frankrike, men i oslo atm. Har en sucky bærbar som lagger på flash-filmer, så den kjører nok ikke R:TW. Gammelmaskinen kjører det fett som bare det, men den er solgt ja... Herr brun Du har vel prata om det her en plass...tror det var i SO4. Jeg har veldig god hukommelse når det kommer til unyttige ting Mene er det noen som får den andre linken til GuardiaN til å funke?
Idioteque Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 (endret) Tror han har solgt pc'n sin. Poor bastard Hvordan i pokker vet du det? Har jeg skrevet her eller no? Er ikke i Frankrike, men i oslo atm. Har en sucky bærbar som lagger på flash-filmer, så den kjører nok ikke R:TW. Gammelmaskinen kjører det fett som bare det, men den er solgt ja... Herr brun Du har vel prata om det her en plass...tror det var i SO4. Jeg har veldig god hukommelse når det kommer til unyttige ting Mene er det noen som får den andre linken til GuardiaN til å funke? Skal se om jeg finner noen andre linker, editer denne om jeg gjør det. EDIT : Fant ikke, ser ut til at FileFront har fjerna demoen fra serverene deres også. Dere får pent vente til CA gir ut en offisiell versjon. En moderator kan slette/stenge denne tråden om det er ønskelig. Endret 8. august 2005 av GuardiaN--
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå