Gå til innhold

Hva syns dere om musikken til Mira Craig?


Anonym234

Anbefalte innlegg

(quote)

 

 

Som du sier at *stakkars norge fortjener ikke så dårlig musikk som det hun lager*

og der skal jeg spøre deg - hva egentlig har vi i Norge? Vi har ingen bra musikk!

Vi har nesten ingenting. Og det er bra, at noen prøver å komme fram med gode musikk forslag, som hun Mira for eks. :love:

Ja, det finnes flere gode syngere her i Norge, men det er ikke nok, og jeg tror ikke at noen her på samme alder som meg bruker å høre på både de nye og gammle norske musikk, sånn som Wenche Ludviksen, Kurt Nilsen osv. Jeg liker ikke deres musikk. Jeg hører på rap, hard rock, litt metall og wild dance. Og av det her som jeg nettopp nevnt, finnes veldig lite i Norge. Og det er derfor Mira som du sier *påvirka* av shakira og de andre *divaene, hun er ikke påvirka av de, hun prøver kanskje å kopiere, eller å ta noe fra statene for å ha det her i Norge.

5355930[/snapback]

 

Da har ikke du særlig mye kunnskaper om norsk musikk!!

 

Vi har flere band som har slått ut større i utlandet enn i Norge, nettop fordi vi er så kresne!

 

Kurt Nilsen vinner jo den ene konkurransen etter den andre..

Røyksopp er folk helt gale etter, særlig i England

Ugress er også veeeldig populære i utlandet

Nils Petter Molvær har sinnsykt mange lyttere verden over og spiller stadig vekk konserter i Japan og andre deler av Europa

Terje Rypdal er også kjent i store deler av verden

Vidar Busk har jo sine fans i Usa..

 

Listen kan bli veldig lang tilslutt, så akkurat det du sa der stemmer nok ikke helt nei..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For ikke å snakke om True Norwegian Black Metal.

 

Uansett, Mira er søt og sjarmerende. Musikken er på det jevne. Det kan bli noe av henne i fremtiden.

 

PS: Er hun smart surfer hun på stagedive-bølgen også i fremtiden. En internettvideo kan utrette mirakler, bare se på Hurra Torpedo.

5361971[/snapback]

 

Hehehe :!:

Endret av hansakebab
Lenke til kommentar
For ikke å snakke om True Norwegian Black Metal.

 

Uansett, Mira er søt og sjarmerende. Musikken er på det jevne. Det kan bli noe av henne i fremtiden.

 

PS: Er hun smart surfer hun på stagedive-bølgen også i fremtiden. En internettvideo kan utrette mirakler, bare se på Hurra Torpedo.

5361971[/snapback]

 

 

sant er sant.

Lenke til kommentar
(quote)

Som du sier at *stakkars norge fortjener ikke så dårlig musikk som det hun lager*

og der skal jeg spøre deg - hva egentlig har vi i Norge? Vi har ingen bra musikk!

Vi har nesten ingenting. Og det er bra, at noen prøver å komme fram med gode musikk forslag, som hun Mira for eks. :love:

 

Du har virkelig ikkje peiling :roll:

 

Som Lars P og de andre har sagt, svartmetallen norge produserer er av meget høg kvalitet,om ikkje den beste? Er faktisk den mest eksporterte musikken Norge har å by på til utlandet :)

Lenke til kommentar
Norge har MASSE bra musikk....

5363203[/snapback]

jepp.

og fortsatt har ingen nevnt madrugada, sondre lerche eller a-ha.

5363363[/snapback]

Kunne skrevet så syra satt i fingrene jeg :tease: måtte bare nevne noen eksemple

 

0k, ok, kan vi vær ferdig nå med norsk musikk? Denne topic er for Mira :) og jeg liker henne mere enn de andre norske sangere! Derfor kjenner jeg ikke så mange av dem ^^

5363438[/snapback]

 

Vokalisten i Briskeby (husker ikke navn atm) er penere såh :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...