Po[wP]ow Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 (endret) Hei! Jeg har Abit As8, 1024 Apacer Ram, Intel P4, Gainward GF 6800GT. Og når jeg spiller Starwars Galaxies (MMORPG) så fryser pc'n, dette har ikke skjedd før.. har akkurat formatert men det gjorde ikke stor forskjell, fryser fortsatt Noen som vet hvorfor??? Endret 6. august 2005 av Po[wP]ow
Stor Oddnoga Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 (endret) Det har jo blitt litt kaldere de siste dagene, sett opp varmen litt så PC'en ikke fryser så fælt. Fra spøk til alvor: hvilke temperaturer har du på CPU og GPU? Er det bare SWG du har problemer med? Endret 6. august 2005 av Lord Swag
Po[wP]ow Skrevet 6. august 2005 Forfatter Skrevet 6. august 2005 (endret) Tempraturene er normale de, 60 grader. Fryser etter ca. 3-5 min hver gang! Har ikke dette problemet i andre spill Endret 6. august 2005 av Po[wP]ow
Stor Oddnoga Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 (endret) Og nye drivere til skjermkort og chipset er på plass? 60 grader er forresten litt høyt, ihvertfall på CPU. Endret 7. august 2005 av Lord Swag
Po[wP]ow Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 Ja jeg har de riktige driverne, skjermkortet er på 60 grader.. hehe, CPU'n ligger på 40-50.
ttt Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Flyttes frå "Spørsmål og svar - PC " til "Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Star Wars".
TheOats Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Og nye drivere til skjermkort og chipset er på plass? 60 grader er forresten litt høyt, ihvertfall på CPU. litt off topic: har ofte blitt anbefalt å innstalere de siste driverene for at spill skal funke, men det er ofte jeg må bruke eldre drivere til grafikk kortet. F.eks så funka ikke Vampire Bloodlines med de nyeste driverene, og det er andre spill som ikke funker skikkelig heller før jeg nedgraderer.
miagi Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 hvor spiller dere hen gutta ? .. kom tilbake etter 2 år lol, allt av items, holocrons og hus er borte. Nå har jeg bare 60 mill og to hvite boksershortser og en helvedes mengde med rancors som jeg ikek får brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå