El Netzor Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hei! vet ikke om denne er feilpostet men fant ikke bedre plass.. Det har seg at jeg skal instalere et Jensen netverkskort på en windows 98 datamaskin. Så satte jeg inn kortet og startet opp så kom det "New PCI card (Jensen...) Også trykkte jeg next og valgte søk etter driver på C:/Windows så fant den og jeg trykkte next men så skulle den plutselig ha Windows 98 cd'en og kopiere filer fra den (Noe jeg ikke har... ) Så da lurer jeg på hva jeg må gjøre nå? Finnes det et triks eller noe? Takker for hjelp...! El NetZor
Hårek Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Det er alltid slik med Win98 når man setter inn ny hardware, da trenger den å lese filer fra CD. Man bør derfor kopiere win98 folderen til HD for å slippe å fomle med selve CD'en. Tror det skal være mulig å se navnet på filene den prøver å finne. Du kan jo prøve å søke etter disse på Google.
olejohnny Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Hei, det er jo en mulighet for at du allerede har de liggende på disken din. Sjekk om du har en katalog som heter c:\windows\options\cabs. der burde de ligge, ev. en som heter c:\win98
K.. Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 www.driverguide.com Let etter filene du mangler her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå