shug Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg satt å koste meg på msn og lyttet på noe gang starr da det skjedde. ALT Stoppet opp. kunne ikke bevege mus eller tastatur. Så skrudde jeg av pc'en.(The hard way). ved å holde inne knappen til den skrudde seg av. Da jeg skulle skru den på igjen var skjermen helt svart.. Jeg prøvde å trykkke på knappen til skjermen, så lyste den grønt i et par sekunder så stod det: " No input signal or Cable disconnected ". Jeg har prøvd å bytte skjermkort og skjerm. Tror det er noe problem med hovedkortet. Hvordan bytter jeg hovedkort? Har et ekstra AMD athlon hovedkort som er i likhet med mitt forrige.
agvg Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Morten K Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Les denne guiden,den er til god hjelp hvis du ikke har gjort det før.
Anbefalte innlegg