Gå til innhold

CPU til spilling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva koster den da, å hvor kan jeg kjøpe den?

Vi har en prisguide her på forumet, men har søkt opp denne til deg denne gangen siden eg er så snill;

HER!

Skrevet
Vi har en prisguide her på forumet, men har søkt opp denne til deg denne gangen siden eg er så snill;

HER!

Elensar har jo faktisk gjort dette før deg! ;)

Skrevet

Et spørsmål, en all around cpu til mye spilling og diverse andre ting vil det lønne seg i dag og kjøpe dobbel kjerne X2 3800+ eller den sterkeste +4000 prossesoren. Nå tenker jeg på en all around som kan gi syk bra ytelse i spill like så som andre ting i desktop osv.

Skrevet

sikreste er nok å gå for dobbelkjerne. men spiller du mye og oppgraderer ofte så er nok en X2 3800 utdatert uansett innen spillene begynner å utnytte dobbel kjerne for alvor... da ville jeg altså gått for en 4000+ eller FX. men det er kun hvis du veit du kommer til å oppgradere om ikke så lenge igjen uansett...

Skrevet

Jeg stemmer for dual-core..

Har det selv ( +4400 ) å det er så sinnsykt artig å sitte på lan å gå ut av Bf2 for å sette på musikken for så å flire av +4000 gutten.. Fyrn må jo vente i nesten 10 min før han er inne i spillet igjen :p

Er ikke sikker på hvordan +3800 blir i forhold til +4000, men uansett så er en dual core bedre enn en singel core på multi-tasking. Så vil nåkk tru at +4000 gjør det bedre på singel enn +3800, men så er det det at +3800 trur jeg blir å ta opp den saken i det multi-tasking kommer inn :thumbup:

Synses ikke du det er søtt å kunne spille spill mens virus sjekken går i bakgrunnen??? Det syns jeg :D

Skrevet (endret)
tror jeg går for en dobbel kjerne, x2 3800 siden jeg ikke har råd til mer og håper den innfrir alle mine ønsker hehe

Det er ingen problem å klokke dual-core cpuene bare du husker å følge etter med volten =) kjører med boxed vifta på 4400 no, 1.52v å 2,6 ghz ;)

Så kan være at du kommer langt ed en +3800 =)

Endret av The Nomad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...