Vice Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Trikset er som regel å fyre av 1 missil og vente på at de skal hive ut flares. Så fyrer en av resten. Dette funker også med fly vs kopter, men da må en ha lav fart. Det som er totalt idiotisk (bug?) er jo at rakettene har prioritet på ditt eget lags fly/heli. Har ofte fått lock på fi og skutt raketten, så kommer plutselig et eget fly/heli forbi og raketten dropper locken, bøyer hardt av og kjører mot friendly fly istedet. Latterlig. Håper de fikser opp bla. denne feilen i neste patch.
w00tson Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Trikset er som regel å fyre av 1 missil og vente på at de skal hive ut flares. Så fyrer en av resten. Dette funker også med fly vs kopter, men da må en ha lav fart. Det som er totalt idiotisk (bug?) er jo at rakettene har prioritet på ditt eget lags fly/heli. Har ofte fått lock på fi og skutt raketten, så kommer plutselig et eget fly/heli forbi og raketten dropper locken, bøyer hardt av og kjører mot friendly fly istedet. Latterlig. Håper de fikser opp bla. denne feilen i neste patch. Lock funker dårlig ja. Ikke skyt med heatseekere når vennlige er rundt deg. Skyt ekstra masse med heatseekere når det er flere fiendtlige mål i lufta. De som bommer har en tendens til å treffe nestemann
applet Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Det er samme taktikken jeg bruker, men de fleste pilotene er såpass smarte, ihvertfall på de servene jeg spiller på, at de tar unnamanøver samtidig og dermed lurer de stakkars rakkettene. Unntaket er på korte avstaner. Senest i går spilte jeg MEC på wetlands-brettet og satt på stingeren i midten, da oppnådde jeg også Air Defence ribbon, men det var hovedsakelig ved å skyte ned fly som kom rett imot meg eller passasjerer i en BH. Mot en bestemt BH løsnet jeg 4 salver med rakketter mens den sirklet basen, og selv om jeg drepte en del av passasjerene så greide jeg ikke å få has på selve helikopteret (husker ikke hvor mange som traff, halvparten kanskje?).
kenneth11 Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 BH + dum pilot + et bra skudd med Eryx = Good Bye
Lættis Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 (endret) Mot en bestemt BH løsnet jeg 4 salver med rakketter mens den sirklet basen, og selv om jeg drepte en del av passasjerene så greide jeg ikke å få has på selve helikopteret (husker ikke hvor mange som traff, halvparten kanskje?). Jeg tror de som satt i det helikopteret hadde griseflaks. 2 fulltreffere burde få helikopteret i bakken. Når du i tillegg hadde drept noen av dem som satt på. Er som oftest de som reparerer som stryker med først. Endret 9. august 2005 av Lættis
chokke Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 hvorfor får ikke mec/kina bedre helikopter, kasta en granat inn i baksia dems og fikk 2 teamkills pga de under
Proidiv Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Angrepsheli mot sidedøra virker overraskende effektivt.
gamer73 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 har lurt på en ting! Jeg mener at jeg fyrte av en LAW mot en BH en gang. Sto ca 20 meter bortenfor. Den så ut til å gå rett gjennom uten å treffe noe som helst. Så kan man altså skyte gjennom helien? (gjennom de åpene sidedørene).
kenneth11 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 har lurt på en ting! Jeg mener at jeg fyrte av en LAW mot en BH en gang. Sto ca 20 meter bortenfor. Den så ut til å gå rett gjennom uten å treffe noe som helst. Så kan man altså skyte gjennom helien? (gjennom de åpene sidedørene). Trikset er å skyte i vinkel, slik at man har noenlunde sjanse til å treffe piloten
Vice Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 har lurt på en ting! Jeg mener at jeg fyrte av en LAW mot en BH en gang. Sto ca 20 meter bortenfor. Den så ut til å gå rett gjennom uten å treffe noe som helst. Så kan man altså skyte gjennom helien? (gjennom de åpene sidedørene). Har hørt flere som har opplevd dette. Det som virkelig irriterer meg er når når en TOW går tvers gjennom en stridsvogn eller law'en går tvers gjennom en bil!
gamer73 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Har hørt flere som har opplevd dette. Det som virkelig irriterer meg er når når en TOW går tvers gjennom en stridsvogn eller law'en går tvers gjennom en bil! Dette har jeg også opplevd, men regner med at det er en bug. Men det at jeg kan skyte rett gjennom helien via sidedørene er jo logisk nok (husker dere black hawk down?..tror det skjedde der).
OnetroM Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 har lurt på en ting! Jeg mener at jeg fyrte av en LAW mot en BH en gang. Sto ca 20 meter bortenfor. Den så ut til å gå rett gjennom uten å treffe noe som helst. Så kan man altså skyte gjennom helien? (gjennom de åpene sidedørene). Har hørt flere som har opplevd dette. Det som virkelig irriterer meg er når når en TOW går tvers gjennom en stridsvogn eller law'en går tvers gjennom en bil! TOW eller andre wireguided i BF2 kan i enkelte vinkler gå gjennom kjøretøy, Tank, hummer, vodnik o.l. Dette er mest sansynlig en hitboxfeil som vi bare kan krysse fingrene for at blir fiksa i patchen om noen uker.. BH'n derimot er åpen i midten der gunnere osv står. Er det tomt der går det hanske greit å skyte gjennom uten å treffe noe. Du har mao hatt uflaks så det holder for skuddet ditt var i utgangspunktet ganske så bra Dette fenomenet var det også bilder av i forkant av BF2 slippet i våres. En bildeserie hvor en AA missile fra en jagerfly går gjennom BH døra og ut på andre sida..
Whitefall Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 har lurt på en ting! Jeg mener at jeg fyrte av en LAW mot en BH en gang. Sto ca 20 meter bortenfor. Den så ut til å gå rett gjennom uten å treffe noe som helst. Så kan man altså skyte gjennom helien? (gjennom de åpene sidedørene). Har hørt flere som har opplevd dette. Det som virkelig irriterer meg er når når en TOW går tvers gjennom en stridsvogn eller law'en går tvers gjennom en bil! TOW eller andre wireguided i BF2 kan i enkelte vinkler gå gjennom kjøretøy, Tank, hummer, vodnik o.l. Dette er mest sansynlig en hitboxfeil som vi bare kan krysse fingrene for at blir fiksa i patchen om noen uker.. BH'n derimot er åpen i midten der gunnere osv står. Er det tomt der går det hanske greit å skyte gjennom uten å treffe noe. Du har mao hatt uflaks så det holder for skuddet ditt var i utgangspunktet ganske så bra Dette fenomenet var det også bilder av i forkant av BF2 slippet i våres. En bildeserie hvor en AA missile fra en jagerfly går gjennom BH døra og ut på andre sida.. Det er ikke en bug, skyter du rett igjennom dørene på BH så bommer du...sånn er det bare.. Sikkert ikke alle som husker det med før de slapp BF2 kom de med masse promovideoer og i en av disse så blåser et missil rett igjennom en BH.. Sitter det noen der og får den i fleisen er det en annen sak..
~Alex~ Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 (endret) Gleder meg også veldig til patchen, men etter min mening er fly den beste motskytsen til BH litt offtopic: Spilte sammen med Fuzzy public på det andre laget var det noen medlemer av GMT klan, faen for noen fitter (sry språkbruk, men HATER Black Hawk horer ) alt de gjorde var å fly rundt i black hawk i minst en time (jeg telte 6 runder) Og ikke si at det er teamplay, alt de gjør er å hore poeng. flag capture, kill, flag capture, osv. Jeg og Fuzzy eide de, men de kunne vist ikke annet enn å Bruke black hawk, så jeg tok de ned MANGE ganger over flere runder, fikk tatt screens fra noen av gangene: Battlefield.no #7 ca. klokken 02.10-03.20 LA OSS FÅ NED DE FUGLENE!, Intill patchen kommer er det vårt ( vidre kommende gamere) ansvar å skape balanse ingame med å ta ut de feigeste unitsene som skaper ubalanse i spillet. Dette gjør ting morsomere for alle. Og når tilgodmed antiairbiler og stingersites har problemer med å ta ut et frakteheli så er noe galt. Endret 11. august 2005 av ~Alex~
Vice Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Jeg og Fuzzy eide de, men de kunne vist ikke annet enn å Bruke black hawk, så jeg tok de ned MANGE ganger over flere runder, fikk tatt screens fra noen av gangene: Noen morsomme bilder det der. Likte spesielt alle de teamkillsene som BHpiloten fikk. Genialt!
chokke Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 skjønner godt hvordan folk har 50000 poeng og sånt
Markaren Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Hmmm.... Skal man slutte å bruke Black Hawk!! Er det det dere vil!
w00tson Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Hmmm.... Skal man slutte å bruke Black Hawk!! Er det det dere vil! Ja, slutte å bruke det som en flygende festning. Bruke det som troppetransport, som det var ment til.
Vice Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 (endret) Hmmm.... Skal man slutte å bruke Black Hawk!! Er det det dere vil! Ikke slutte å bruke men slutte å misbruke. Ett spill vil alltid ha feil og svakheter som etterhvert vil bli utnyttet av enkelte, men det betyr ikke automatisk at man skal begynne å exploite ved enhver anledning. Heldigvis forgår det kontinuerlige feiljusteringer i form av patcher, men det er jo likevel uheldig at slike ting skjer inntil slike patcher blir sluppet. Endret 11. august 2005 av Vice
chokke Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Hmmm.... Skal man slutte å bruke Black Hawk!! Er det det dere vil! nei, vi vil at det ikke skal gå ann å ta flagg med flygende ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå