Gå til innhold

Mobilen som har vaska seg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106463

Huff at jeg ikke også ringte vg når min nokia 3200 ble med i vaskemaskinen, så hadde jeg også kansje havnet i vg :roll:

Den fungerte helt til jeg mistet den på en fjelltur to dager etterpå:hrm:

Noen flere her på forumet som har hatt mobilen i vaskemaskinen?

Endret av zokra
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg har, men jeg vasket den (3310) på 60grader og den funket like bra etterpå. Hu jenta kan bare gå å legge seg i allefall :p

Var det virkelig så nytt for de i VG at de var nødt til å lage en artikkel om det? Har hørt om mange jeg som har vasket telefonene sine uten skade jeg :dontgetit:

Skrevet
Det er vel litt avhengig om mobilen er på eller av når den vaskes. hva slags vaskemiddel som brukes. Noen vaskemidler vil øke ledningsevnen til vannet.

/alle/ vil gjøre det da de inneholder ioner.

• 2 uker senere...
Skrevet
Kommer vel ann på om telefonen er på eller ikke.

Er den avskrudd så er det vel ikkeno problem.....

Tja, batteriet sitter i uansett så ville ikke bannet på det...

Skrevet
Jepp, jeg har, men jeg vasket den (3310) på 60grader og den funket like bra etterpå. Hu jenta kan bare gå å legge seg i allefall :p

Var det virkelig så nytt for de i VG at de var nødt til å lage en artikkel om det? Har hørt om mange jeg som har vasket telefonene sine uten skade jeg :dontgetit:

Det var rart. Trodde ikke 3310 tålte mer enn 40 graders vask... :hmm:

:thumbup:

Skrevet

VG har lite å skrive om ser jeg... Mange mobiler hadde tålt det hadde de blitt behandla riktig etterpå. Jeg skal vaske mobilen min 2 ganger så skal jeg ringe VG!

Skrevet
jeg varmet opp min c65 i kokende vann, det kom ikke i VG! :(

Funka den da? den _MÅ_ funke for å komme i vg.. det er mitt neste store prosjekt altså.. Men jeg satser på dagbladet, vg, aftenposten og alle de store samtidig da!!!!11 :dribble:

:tease:

:ermm:

Skrevet
Funka den da? den _MÅ_ funke for å komme i vg.. det er mitt neste store prosjekt altså.. Men jeg satser på dagbladet, vg, aftenposten og alle de store samtidig da!!!!11 :dribble:

*Se for seg* "Vi er nå dirrekte inne fra TV2 og kalvsjø, der en MOBIL har overlevd 10 minutter i kokende vann. Over til deg Davy Wathne..."

Hun lille jenta fikk sikkert penger for å stille opp i det innlegget også :hmm:

Skrevet (endret)

*Se for seg* "Vi er nå dirrekte inne fra TV2 og kalvsjø, der en MOBIL har overlevd 10 minutter i kokende vann. Over til deg Davy Wathne..."

hehe :wee:

edit: skal se om jeg finner noen gamle mobiler, som kanksje funker, så prøve litt av hvert..

Endret av erlendru
Skrevet
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106463

Huff at jeg ikke også ringte vg når min nokia 3200 ble med i vaskemaskinen, så hadde jeg også kansje havnet i vg :roll:

Den fungerte helt til jeg mistet den på en fjelltur to dager etterpå:hrm:

Noen flere her på forumet som har hatt mobilen i vaskemaskinen?

Haha, lite typisk å miste den like etter at den har overlevd noe, da :p

Vel, vel, hadde vel kanskje ikke vært så kult å havne på VG.no

Fuglene vet hvilken artikkel du kunne havna ved siden av :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...