Gå til innhold

Emo-kids, tre frem fra skyggene!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noe gale med måten de kler seg på? Hvorfor i helvette disse på de som liker Emo stilen? Er jo akkuratt det samme å si at negerene ser jævlig ut pga at de er mørkhudet. (nesten ihvertfall)

 

Å sitte å snakke dritt om folk som kutter seg selv pågrunn av at de har det jævlig er også jævli barnslig.. Er jo mulig de faktisk har problemer..

 

Jeg kutta meg en gang som 14 åring, men det var ikke for smerten sin skyld. var vel heller fordi jeg trodde det var kult.. Jeg sier rett ut at jeg ikke har det helt greit. Har nedeperioder som kan vare i flere måneder og kansje en oppeperiode som varer noen dager.. kansje en uke? har kansje ikke kuttet meg i de verste periodene, men har vert villig til å vere med på verre ting som jeg heldigvis har klart å svare nei på..

 

 

Oppsummering: ikke gidd å diss på folk som dere ikke vet en dritt om!

 

 

5099597[/snapback]

 

Tja, i mine øyne så liker jeg verken EMO eller "gettostilen" både i klesveien og musikksmak. Det virker neste som om EMO kom som en motreaksjon mot hip hop. Det gikk fra å være store klær, overtøffe gutter som rappet om å pule kjerringer, hvor vellykket de var og hvor vanskelig det var å vokse opp i gettoen.

 

Nå EMO kom så ble det hele snudd på hodet, mannen ble offeret. Sur synging om at dama har dumpet deg, at ingen liker deg og hvor vanskelig det var å vokse opp i forstaden med mye penger og ingen bekymringer (denne delen har bare forandret scenario).

 

Når det kommer til selvskading så er det den "ååååå det er så synd på meg, jeg har ikke opplevd noe annet enn luksusproblemer" kuttingen, eller fjortisskuttingen jeg er imot. De som faktisk lider og ikke kan for det burde skaffe seg hjelp. Den andre gruppen burde bare skjerpe seg.

 

Å ja, jeg kjenner EMO-folk. De er jo som oftest greie folk, men jævla ensporet (de jeg har møtt.)

Lenke til kommentar
Er det noe gale med måten de kler seg på? Hvorfor i helvette disse på de som liker Emo stilen? Er jo akkuratt det samme å si at negerene ser jævlig ut pga at de er mørkhudet. (nesten ihvertfall)

5099597[/snapback]

 

Beste sammenligningen noensinne. :thumbup:

5099685[/snapback]

 

/clap for tiårets beste argument.

 

Emos kan ta av klærne sine, negere får problemer hvis de prøver å ta av seg skinnet.

 

Emo tråden<3

Lenke til kommentar
Jeg kutta meg en gang som 14 åring, men det var ikke for smerten sin skyld. var vel heller fordi jeg trodde det var kult..

5099597[/snapback]

Du liker visst å skyte deg selv i foten også

5101330[/snapback]

 

Hehe.. neida..

 

Det var i fjortissperioden min der vi skulle høre på black-metal og vere satanister.. risset ett pentagram på armen min.. har ingenting med selvskading og gjøre.. så det så ;)

 

Jeg er kansje en syk person, men jeg lar det ikke gå utover meg selv fordi :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...