Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig et rart spørsmål, men har aldri vært i Sunken Temple, så derfor:

 

Hvor langt inn i Sunken Temple må jeg (vi) dra for å finne de 6 trollene Loro, Zul'Lor, Mijan, Gasher, Zolo og Hukku?

 

Har veldig lyst på Atal'ai Breastplate til min 49 twink, men med lav dropprate og kun 50k exp igjen før jeg dinger 50 kan det bli vanskelig hvis disse trollene befinner seg langt inne i instansen.

Lenke til kommentar
Mulig et rart spørsmål, men har aldri vært i Sunken Temple, så derfor:

 

Hvor langt inn i Sunken Temple må jeg (vi) dra for å finne de 6 trollene Loro, Zul'Lor, Mijan, Gasher, Zolo og Hukku?

 

Har veldig lyst på Atal'ai Breastplate til min 49 twink, men med lav dropprate og kun 50k exp igjen før jeg dinger 50 kan det bli vanskelig hvis disse trollene befinner seg langt inne i instansen.

9368929[/snapback]

 

Se dette kartet. :)

 

EDIT: Altså, C på kartet er de trollene du er ute etter.

 

EDIT nr.2: Dere (gruppen) må kjempe dere gjennom mobs mellom hvert troll og, så det blir muligens litt i overkant med XP.

Endret av nerf
Lenke til kommentar
Mulig et rart spørsmål, men har aldri vært i Sunken Temple, så derfor:

 

Hvor langt inn i Sunken Temple må jeg (vi) dra for å finne de 6 trollene Loro, Zul'Lor, Mijan, Gasher, Zolo og Hukku?

 

Har veldig lyst på Atal'ai Breastplate til min 49 twink, men med lav dropprate og kun 50k exp igjen før jeg dinger 50 kan det bli vanskelig hvis disse trollene befinner seg langt inne i instansen.

9368929[/snapback]

 

Se dette kartet. :)

 

EDIT: Altså, C på kartet er de trollene du er ute etter.

 

EDIT nr.2: Dere (gruppen) må kjempe dere gjennom mobs mellom hvert troll og, så det blir muligens litt i overkant med XP.

9368944[/snapback]

Ok, og hvor langt er det fra A (entrance) til C (trollene)? Ser jo ikke så langt ut, men kartet viser jo ikke hvor mange trapper vi må opp og med for å komme frem til trollene.

Lenke til kommentar

Om du kommer inn i instancen etter alt trasket er fjernet, så kan det nok gå. Men, å farme dem for en spesiell type koster nok mer enn det smaker, og spesielt om du har begrenset med xp før du dinger.

 

Farmet dem med druiden, endte opp med å få leather-skuldrene of agility etter evig mange runs. Da kunne jeg stealthe til hvert troll, så det hjalp jo enormt på mengde tid brukt.

 

Edit: det er ikke lange veien fra inngangen til første trollet, gå inn, rett frem og litt til venstre, opp trappen til venstre og så er du der. 3 grupper med mobs om dere bare tar den første av trollene.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Genialt (careface men)

Nå som jeg slettet alle characterene mine, canclet accounten, avinnstalerte WoW: DA begynte routeren og virke som den skulle igjen, det som var en av grunnene til at jeg stoppet XD

 

Skjebnen er OND!

9368017[/snapback]

Begynne igjen da :D

9368219[/snapback]

 

Men kanselert acc blir..slettet? :ermm:

Lenke til kommentar
Noen av dere som vet hva som kan være problemet siden jeg får sånn 20-25fps i shattrat og i instancer ?

 

Takk for alle svar.

 

Mvh Proxer

9370422[/snapback]

 

Umulig å svare på.

 

Er dette med hardwaren i signaturen din eller hva slags hardware i såfall?

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...