Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
recorder sikkert og håper på å ta dere til slutt, tenker jeg :p

8987706[/snapback]

Haha. Tipper jeg og. Han var bare irrterende for grindingen vår :p

Skrevet

Hehe, det kan jeg skrive under på ja. Plukka opp en 54-mage jeg ikke hadde spilt på 1 år for å få han opp til 58. Har aldri hatet så mye på ei uke. Ja jeg brukte faktisk nesten ei uke på å få han opp.

Skrevet

Enkelte ganger mens jeg grinda undead-mobs i EPL mistet jeg lysten til å leve.

Også bikker du endelig over til neste level, så er det "bare" 700k XP til neste level..hurra. *grinde videre*

Skrevet
Enkelte ganger mens jeg grinda undead-mobs i EPL mistet jeg lysten til å leve.

Også bikker du endelig over til neste level, så er det "bare" 700k XP til neste level..hurra. *grinde videre*

8987843[/snapback]

Så mye er det vel først i 65 eller noe da :p

Skrevet
Jaja, poenget er det samme. Det føles bare uendelig langt til neste level når man grinder sånn.

8987887[/snapback]

Seff er det. Tar jo like lang tid, siden det er dobbelt så mye xp i Outland ;)

Skrevet

Det går jo selvfølgelig an å queste og få XP på den måten. W/EPL, Un'goro (masse løp-her-og-der-og-klikk-quester), Silithus, haugevis av quester i ST.. også er alt så rolig og fredelig, siden 70-gankerne enten bryner seg på folk i STV eller utenfor Thrallmar/Honor hold.

Skrevet (endret)

Ja, STV husker jeg da jeg var ~35. Det var helt forferdelig, ble jo drept 2 ganger på hver enestequest, jo. Nå er det lysere tider.

Edit: Det som er synd, er at jeg ikke klarer å holde meg til én sone, men flyre mellom mange hele tiden. :hmm:

Endret av Minus
Skrevet

trenger da ikke hjelp, er jo bare å pendle gram og tilbake drepe en 3-5 mobs hver gang (par patrollers og key-dude+adds) også gjenta. 1 til 1,5t høres realistisk ut

Skrevet

Fikk mitt ordentlig første overfall av en horde som faktisk var i min levelrange da jeg var på vei gjennom 1K needles på warlock questet.

Ble plutselig hoppet på av en druide som fikk inn to slag før jeg fear -> CoA, Corruption, immolation, Fear, shadowbolt og gone. Det var litt morro. For jeg har ikke blitt overfalt av en på mitt samme level før. De pleier som oftest å være 3-4 lvl ?? på mounts. Jeg var lvl 30 btw.

Men så fant jeg meg noen creeps og ble angrepet av 2 tigere og så dukket luringen opp og utsletta meg da det ble litt for mange fiender. Så han ikke igjen. Fegis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...