Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir det mye styr for en UD mage under 40 å bli exalted med Org? :p

 

Tenkte jeg skulle prøve å skaffe en ulv istedetfor de motbydelige hestene til undeads.

 

EDIT: Altså, holder det med quests eller må jeg bruker hundrevis av gull på å kjøpe mats jeg kan levere inn (eventuelt farme :cry:)?

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar

Flaringo; Kommer helt ann på om du har penger og ork nok til å gjøre det. Selv syntes jeg det er litt kult å ha andre klasser sine mounts, både på 40 og 60. Stikker seg litt ut av mengden. :thumbup:

 

EDIT: Så ikke editen din >.< .. Men, du må nok belage deg på å levere inn en del runecloth. Questene i startsonene burde vel gi deg honored og kanskje halvveis til revered? Er ikke helt sikker, men det er noe sånt. Uansett - Du må nok levere inn en god del runecloth uansett.

Endret av TheoB
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jo, har du ikke lest nye patch-notes?

 

Men er bare å huske å overføre den tilbake igjen før test-realen går ned. Ellers kan den forsvinne. :)

Lenke til kommentar

Hehe, ja, testen var kanskje ikke akkurat den beste som er laget, så om noen vet om en som er bedre og litt grundgere laget, link gjerne!

 

Uansett, skal begynne på igjen å spille nå.. Hadde en 60 dwarf priest før, hva burde jeg velge? Er human priests gode? (lenge siden jeg har spilt..)

Edit: Hvis man har forslag til en god race og class er det bare å komme med dem.

Husker jeg alltid hata rogues da jeg spilte pga jeg aldri klarte å ta noen. :(

Endret av KristianG
Lenke til kommentar
Det er et screenshot fra da han var 43 og revered med alle alliance factions.

Antar at han ikke farma så mye rep bortsett fra quests for å lvl og var revered med alt på 43. Med andre ord det å skaffe rep er ikke sååå vanskelig.

8388125[/snapback]

 

Men, jeg er level 70 og er ikke revered med noen.

Lenke til kommentar

Jeg har bytta account med en annen norsk fyr nå, og så spurte han om jeg kunne godkjenne at han bytta e-mail adressen som kontoen var satt på. Vil det si at han sitter med all infoen da?

 

Er det noen trygg måte å gjøre dette på, slik at begge får bytta til sin egentlige e-mail adresse uten å risikere noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...