Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål:

Hvis man dual-wielder to våpen med lik attackspeed, vil da disse alltid treffe motstanderen samtidig?

Dvs, vil du få: 2xhit - 2sek pause - 2xhit - 2sek pause - 2xhit osv?

Eller: 1xhit - 1sek pause - 1xhit - 1sek pause - 1xhit - 1sek pause - 1xhit osv?

Endret av janan71
Lenke til kommentar

Hvor effektivt er egentlig shadowmeld? er det sånn at de på samme level som meg ikke ser meg i det hele tatt, eller må de være flere levler under for at det skal være noe bra?

 

Har prøvd den ett par ganger hvos hordes bare går rett på meg akkurat som om jegikke har det på, så er litt usikker på om det er noe bra i det hele tatt..

Lenke til kommentar

You have reached the maximum number of attempts (3) to enter your card/account information. Please do not enter the information again for 24 hours, or the security feature will be activated and your card will be blocked for a period of up to 72 hours. If you have any questions, please contact our Billing Support team team via www.wow-europe.com/en/support/.

 

satans mongodrit :( . Kom transfer failed jo :(.

Lenke til kommentar

og da har jeg fått litt innsikt i disse nye fantastiske engineering hjelmene som skulle redde engineering, og makan til vrøvl har jeg ikke sett makan på, alle valgte jo engineering for å drive med pve, yupyupyup, mmmm.

 

så da er det å vekke opp item-banken min og sende mats til å powerlevle BS til 350.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...