Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et heroic instance spørsmål: Har såvidt begynt, og testet litt i Ramparts. Så vidt jeg forstår skal vanskelighetsgraden være identisk (alle monstre er lvl 71-72), men er det noen instances som er "bedre" å begynne med en andre? Syns f.eks at Omor the Unscarred er rimelig uggen på Heroic... Noen anbefalinger på hva som er kjapt og greit å starte med for farming av badges?

Lenke til kommentar

jeg har et lite spørsmål, før jeg begynte med wow tidligere i år, hørte jeg et rykte om at det pleide å være et 17 mai tog i wow, så lurer jeg på om det er sant (i og med at 17 mai er om litt under en måned)? I tilfelle, når starter det og fra hvor? Mainen min er på darksorrow

Lenke til kommentar
jeg har et lite spørsmål, før jeg begynte med wow tidligere i år, hørte jeg et rykte om at det pleide å være et 17 mai tog i wow, så lurer jeg på om det er sant (i og med at 17 mai er om litt under en måned)? I tilfelle, når starter det og fra hvor? Mainen min er på darksorrow

8420385[/snapback]

 

Ja, det har vært 17. mai tog tidligere :)

Hvor og når står som regel på de offisielle wow-forumene, eller her når den dagen nærmer seg,

Lenke til kommentar
jeg har et lite spørsmål, før jeg begynte med wow tidligere i år, hørte jeg et rykte om at det pleide å være et 17 mai tog i wow, så lurer jeg på om det er sant (i og med at 17 mai er om litt under en måned)? I tilfelle, når starter det og fra hvor? Mainen min er på darksorrow

8420385[/snapback]

 

Ja, det har vært 17. mai tog tidligere :)

Hvor og når står som regel på de offisielle wow-forumene, eller her når den dagen nærmer seg,

8420525[/snapback]

 

 

Aaaah, ok, takker for det kjappe svaret da, hehe :D

Lenke til kommentar

Slave pens kan være litt.. ekkel å starte med på heroic. Steamvault derimot er veldig lett. Beste for badges er nok Mechanar.

 

Et lite tips til mechanar om dere har hunter: hopp over nest siste bossen, og ta han etter sistebossen er død. Stå i rommet til sistebossen, og få hunteren til å pulle nest siste med eyes of the beast. Da kommer den springende i full fart til dere, og dere kan stort sett dps'e den ned før de treige fire elementalene kommer frem :)

Lenke til kommentar
Steam Vault skal vel være ganske lett. Mechanar er lett også, og den går fort. 5 badges på no-time :green:

8420083[/snapback]

 

Så lenge du har en mage og en warlock i gruppa kan du gjøre det meste ganske enkelt. Unntaket er vel Botanica, Arcatraz, Shattered Halls og Durnholde. Har ikke prøvd Botanica tho, så kan hende den ikke er så vanskelig.

Lenke til kommentar

Som sagt tidligere, de letteste heroics skal visstnok være mechanar, slave pens og underbog.

 

Mechanar er skammelig lett med en warlock i gruppa, med enslave demon kan han tanke og DPSe det aller meste. Den nest siste bossen kan være litt slitsom med en litt dårlig gruppe, men med lav HP går den ned fort.

 

Det som gjør Mechanar så genial er at instancen er forholdsvis kort, og at de har med minibosser som gir badges.

Lenke til kommentar

Hva? :O Var jo i en gruppe med warlock for litt sida, og er temmelig sikker på at vi enslavet noen dudes, blant annet de små som kaster arcane exploison-bomber? Hm, husker jeg feil? Var kanskje banish vi brukte da, men warlock er genialt uansett. Har kjørt en del mechanar heroic og normal om hverandre, så har sikkert gått litt i surr.

Lenke til kommentar
off, nå skal vi til på magtheridon tenker dette blir wipefest delux.

8423833[/snapback]

Det er egentlig ikke så vanskelig, bare ha med mange warlocks og tanks så går det noe samme som onyxia.

8424179[/snapback]

3 locks og mangel på tanks, bra gikk det ikke. nå clearer vi trash igjen, ble litt rot, og vi fikk kun et try før respawns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...