Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
noen som har noe info over nye quests med patchen? fant et i WPL fra en dranei for alliance.

7464790[/snapback]

MANGE i Ashenvale rundt 20-30ish.

Skrevet
noen som har noe info over nye quests med patchen? fant et i WPL fra en dranei for alliance.

7464790[/snapback]

7464900[/snapback]

hvoooor?

Skrevet

7464790[/snapback]

7464900[/snapback]

hvoooor?

7465263[/snapback]

Aner ikke. Har hørt at Dreanei holder på å sette opp en camp ett sted, postet ett annet sted på forumet.

Skrevet

7464790[/snapback]

7464900[/snapback]

hvoooor?

7465263[/snapback]

Aner ikke. Har hørt at Dreanei holder på å sette opp en camp ett sted, postet ett annet sted på forumet.

7465691[/snapback]

fant det, rett nord for warsong lumber camp.

Skrevet

seriøst, man får full rep fra lowbie quests nå på lvl 60. Så noen som vet om noen steder med masse NE quests (trenger 9k) og gnomquest (10k)?

Er gnom som main men vil ha den helt grønn og jeg har gjort lowbie questene :S

Skrevet

Fikk 10k honor i dag. I morgen blir det nye shoulders, pluss tiger epic mount ^^.

Til chokke: I stedet for å grinde deg exalted med Darnasus kan du heller levere inn 30 av alle bg-marks for å få den gammle rank 11 mounten. Det krever 150 i ridingskill, though.

Skrevet
Fikk 10k honor i dag. I morgen blir det nye shoulders, pluss tiger epic mount ^^.

Til chokke: I stedet for å grinde deg exalted med Darnasus kan du heller levere inn 30 av alle bg-marks for å få den gammle rank 11 mounten. Det krever 150 i ridingskill, though.

7466419[/snapback]

pvp er KJEEEEEEEEEEEEEEEEEDEEEEEEEEEELIIIIIIIIIIIIIIIG....

Skrevet

Bg er litt kjedelig, ja, men inne i mellom kommer man opp i 1 on 2 situasjoner, og hvis man vinner de får man et "kick" og kan fortsette enda litt lenger med den evige honor-grindinga :).

Skrevet
dorgh, primærsystemt mitt har krasja og orker ikke rette det opp nå.

så jeg bruker et annet et jeg har på lager.....og nå sitter jeg

med en uppdate på 697 mb! >_<

7467766[/snapback]

Last den ned via BitTorrent så går det kjapt. Fikk min på 15-20 min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...