Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hele (vest?)-europa er samme battlegroup når det gjelder battlegrounds, mener å huske at det gjelder arena også nå men ikke 100% sikker.

 

 

Hvis du har hatt 25-30 og kun vunnet 1 har du en utrolig uflaks, jeg har ikke spilt mye bgs det siste året men ligger på 65-75% win på mine "aktive"-karakterer. Alltid foretrukket WSG/AB(TP/BoG) hvor jeg selv kan gjøre en forskjell over de største. Har noe å si det og hvor ofte man vinner(return/ninja-cap flag feks) :p

 

Hvis det stemmer at hele europa er på samme battlegroup, så vil jeg tro at vi alle er på samme? :) Og hvordan føler dere forholdet mellom horde/alliance er? Kan selvfølgelig være at jeg har hatt uflaks nå, jeg har jo kun holdt på et par dager. Men slik det er nå er det i alle fall drit-kjedelig, og jeg har null tro på at vi vinner før vi har startet til og med. :/

 

Savner glansdagene i vanilla, da horde var fryktet på Al'akir! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Njaa, ihvertfall alle servere med samme språk er i samme battlegroup når de gjelder vanlige bgs, rbgs er hele europa ihvertfall sist jeg spilte.

 

Horde/alliance vinner nok ca 50/50 alt under ett selvom det ikke virker slik. Du farmer gear eller? Har en del å si gearet og hva alle andre gjør i bgs. Foretrekker rogue når jeg går solo bg eller palaen som holy når jeg går med andre. Kan påvirke resultatet mye mer da :p

Lenke til kommentar

Noen på horde som har lyst til å spille 3v3? Spiller rogue.

 

Har 2k exp, men har ingen krav til partnere:)!

Hei. Dette kunne vært interessant! Har erfaring fra 2k i 2v2 og var vel 1990ish i 3v3 også i WotLK med roguen min. Har en mage jeg gjerne skulle ha pvpa litt med for fun, har ikke pvp-gearet den enda så det gjenstår endel farming før den er kompetetiv. Du får sende en pm om du skulle være interessert alikevel :)

Lenke til kommentar

Noen som har et forslag til hva jeg kan kaste bort 35.000 gull på, som kan brukes cross-realm og cross-faction?

 

Tenkte på å kjøpe den mega-mammuten til 10.000g, men noe annet?

 

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har en haug med alliance-characters på Darkmoon Faire som jeg ikke skal bruke med det første, og vil heller at pengene skal kunne brukes på noe nyttig for horde-characterene mine på Magtheridon.

Lenke til kommentar

Mammuten har jeg fått endel bruk for; er veldig grei på Timeless isle før man har fått noe særlig gear iallefall, og generelt om man ikke gidder dra til en tettsted for rep. Mechano Hog`en blir litt for "in your face" til at jeg bruker den mye, og bjørnen er for meg mest for samlingas skyld. :)

Lenke til kommentar

Er litt meh til den biten tbh.

 

For min del er det bare greit, da får jeg eventuelle alts uten å måtte gå gjennom hele suppa. Etter å ha gått gjennom alt mange ganger er jeg litt lei av lowlevel content.

 

Er dog litt synd da folk aldri får lært seg classen sin på en fornuftig måte. Du blir overlessa med 40 spells og 40 passives fra første sekund.

 

Tror neppe det vil bety mer ubrukelig folk i lfr eller hva det måtte være, er mer enn nok folk som levler 1-90 uten å skjønne hva pokker de driver med, de lfr'er heldigvis enda ToES etc enda xD

Lenke til kommentar

Levler warlock for tiden og er 72, har null peiling på hva jeg driver på med. Jeg vet hvilken rotation jeg skal bruke, men DPSen i dungeons er langt under pari. Ikke at det har så mye å si, men det irriterer meg.

Jeg tror folk lærer mer fra 90-100 enn fra 1-90. Les noen guides på hvilken rotation som er best, reforge stats, gems, enchants osv.

Det eneste jeg vil skal være ett "requirement" er at man har en level 100 fra før, det burde være det minste de kunne gjøre. Annet enn det er jeg mer positiv til det enn negativ.

 

Folk som har spilt i flere år som gjerne bare har 2-4 highlevel toons er gjerne drittlei av å levle gjennom gammelt content, og da er dette greit. De har gjerne litt peiling på hva en class gjør og vil ikke være fullstendig udugelig. Jeg vet iallefall at jeg er drittlei av å kjøre gjennom det samme gamle med alts. Jeg logger gjerne inn på locken og tar meg en tur til Northrend, gjør 2-3 quester og relogger roguen (main) og gjør arena/timeless grind istedenfor.

Gleder meg til å booste en til 90, blir shaman eller druid.

Lenke til kommentar

Jeg er og enig. Så lenge det blir noen limiter på det med å betale for en lvl 90 character har jeg egentlig ikke noe problem med det.

Jeg har allerede alle klasser og litt til på 90, men siden jeg har to aktive kontoer (en horde en alliance på samme server) så blir det to som blir boosta :)

Kommer helt annpå hvordan de gjør det tross alt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...