Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok mest tenkt fra Blizzard sin side å være en måte å kapre folk som i utgangspunktet ikke hadde tenkt å kjøpe Diablo på. Jeg hadde neppe kjøpt det spillet om jeg ikke hadde fått dette tilbudet. Jeg tviler dog sterkt på at jeg slutter å spille WoW det neste året, så det blir jo gratis spill for meg. Og det er vel sånn de fleste tenker?

Lenke til kommentar

Må vel bryte sammen og tilstå at jeg signa opp. Av den enkle grunn at jeg kommer nok til å ha subscription løpende ihvertfall et år til uansett, uavhengig av hvor mye jeg spiller. Så om jeg kunne få Diablo 3 på kjøpet så var det ikke så mye å lure på.

Kom inn i betaen for Cata, men angrer egentlig på at jeg prøvde det. Ødela en del av opplevelsen da det ble lansert, så akkurat beta-biten kommer jeg nok ikke til å benytte meg av.

Lenke til kommentar

"Activision Blizzard latest earning call revealed that World of Warcraft lost another 800,000 subscribers last quarter, following the loss of 300k subscribers announced last quarter and 600k loss from the quarter before that. This brings us to 1.7 million subscribers lost in the last 3 quarters"

 

WoW's storhetstid er definitivt over. Tror nok ikke MOP kan fikse på dette. Bare gjøre det verre... :dontgetit:

Lenke til kommentar

De mister jevn subscribers, ja. Men det er bare det siste halvåret tallet har gått ned, i steden for opp. Ganske utrolig at tallet har vokst hvert eneste kvartal i 6,25 år. Jeg tipper tallet kommer til å synke drastisk de neste par årene, får det stabiliserer seg igjen. Vil ikke kalle starten på nedgangen for slutten på WoWs storhetstid akuratt. De har fortsatt i hvert fall 2-3 år til igjen på tronen.

 

Folk går til og fra WoW hele tiden. Det er flere folk som har kansellert kontoen sin, enn det er folk som har aktiv konto akuratt nå.

 

Og angående MoP så trur jeg faktisk ikke det kommer til å gjøre det verre, da de fleste som spiller WoW er super casual. Under 50% av spillerene har en karakter på maks level, det sier ganske mye.

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da er jeg faktisk tilbake i wow igjen. Trodde ikke det skulle skje egentlig :p

 

Jeg ble 85 i går, og har ikke spilt aktivt siden TBC. Da var jeg forøvrig i top100 PVE i verden. /brag.

 

Jeg har alltid spilt Resto Shaman, og planer om å fortsette med det. Nå skal jeg dog utfordre meg selv i Arena. Dette blir morsomt :)

Lenke til kommentar

Da er jeg faktisk tilbake i wow igjen. Trodde ikke det skulle skje egentlig :p

 

Jeg ble 85 i går, og har ikke spilt aktivt siden TBC. Da var jeg forøvrig i top100 PVE i verden. /brag.

 

Jeg har alltid spilt Resto Shaman, og planer om å fortsette med det. Nå skal jeg dog utfordre meg selv i Arena. Dette blir morsomt :)

 

top100 pve hva? topp 100 spiller?

Lenke til kommentar

Da er jeg faktisk tilbake i wow igjen. Trodde ikke det skulle skje egentlig :p

 

Jeg ble 85 i går, og har ikke spilt aktivt siden TBC. Da var jeg forøvrig i top100 PVE i verden. /brag.

 

Jeg har alltid spilt Resto Shaman, og planer om å fortsette med det. Nå skal jeg dog utfordre meg selv i Arena. Dette blir morsomt :)

 

Quitta selv etter TBC, men savner å se mine chars, spesielt mine 4 top, pokker så mye spilletid dem har.., + henge i IF.

Folk sier If er dødt.. komplett? Hva er så mye kulere med SW?

I tillegg ny burk så hadde vert kjekt å se alt med ny grafikk.

 

Inbiller meg at en sneak peek på 1 mnd er nok.. :roll:

 

Bare hilse lissom... meeget casual... Var med siden vanilla og var en av de første med full pakke Onyxia, Molten, Blackwing etc. og seff brife i IF etterpå med fullt sett inkl. 2x 1h sverda fra Zul. (Huntarr)

"Alt'ene" fikk sin dåp i Kara.

 

Etter TBC, hva er den billigste veien til å opppdatere til nå?

 

Er det slutt med jakt på siste skrik i addons og addons updates?

 

Hadde en gammel basic som at aggrometer måtte alltid funke, resten var extras.DPS meter kun for å avgjøre hvem gjor hva i 5 manns eller mere. Resten dill.

 

Regner med MYE har forandret seg...

 

Alle, opplys meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...